نمایشگاه دست‌سازه‌های اعضا و مربیان مرکز تایباد برگزار شد

دست‌سازه‌های مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری تایباد در نمایشگاهی با حضور کارشناسان استان و روسای ادارات شهرستان در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان رضوی، همزمان با آغاز دهه فجر نمایشگاهی از دست‌سازه‌های اعضای مرکز فرهنگی هنری تایباد با حضور کارشناسان استان، کارشناس ارزیابی و عملکرد استان، فرماندار، رئیس سازمان تبلیغات و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان افتتاح گردید.

این نمایشگاه حاصل فعالیت‌های تابستان اعضا در مرکز است و شامل ماکت‌های ساخته شده با استفاده از دورریختنی‌ها همچون ماکت هواپیمای امام در ورود به ایران، ماکت نمادین پیروزی انقلاب، ماکت ادوات جنگی، ماشین‌آلات کشاورزی و مهندسی، همچنین تابلوهای نقاشی و مجسمه‌هایی از جنس خمیر ایتالیایی که توسط مربی هنری مرکز ساخته شده بود.

 نمایشگاه دست‌سازه‌های اعضا و مربیان مرکز تایباد برگزار شد

طاهره سیدین مربی مسئول مرکز ضمن تبریک دهه فجر گفت: این نمایشگاه با حضور شخصیت‌های مهم فرهنگی و سیاسی شهرستان در جمع اعضا و مربیان مرکز افتتاح شد. در مراسم آغازین افتتاحیه مهدی دونده فرماندار شهرستان تایباد در خصوص شرایط موجود اجتماع برای کودکان ونوجوانان با زبانی کودکانه به طرح سوالاتی پرداختند که اعضا با پاسخ به آنها از ایشان سکه یادگاری دریافت کردند.

 نمایشگاه دست‌سازه‌های اعضا و مربیان مرکز تایباد برگزار شد

در ادامه سارا امیدوار کارشناس فرهنگی استان به قصه‌گویی «من یک قهرمانم» پرداخت و اعضا و حاضران را با سبک زندگی سردار سلیمانی آشنا کرد. اجرای سرود «خمینی ای امام» و «سلام فرمانده» توسط اعضای مرکز، ذکر خاطرات اول انقلاب توسط حضار و سردادن شعارهایی چون مرگ بر شاه، درود بر خمینی، برادر ارتشی چرا برادرکشی، نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی، در بهار آزادی جای شهدا خالی و برگزاری مسابقه نقاشی «کودک قهرمان» از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =