بازدید مدیر کل کانون از مدرسه راهیان کوثر به مناسبت دهه مبارک فجر

فاطمه رستگار مدیر کل کانون استان به مناسبت دهه مبارک فجر از مدرسه راهیان کوثر بازدید وبا مسئولین ودانش آموزان گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، به مناسبت دهه مبارک فجر ، مدیر کل کانون استان با حضور در مدرسه راهیان کوثر با مسئولین ومعلمان ودانش آموزان دیدار وگفتگو نمود.

فاطمه رستگار ضمن ابراز خرسندی از برقراری تعامل با مدارس علاقه مند به فعالیت های کانون ، با اشاره به فعالیت های چند گانه کانون وهمچنین اجرای طرح کانون مدرسه رابطه دوسویه بین کانون ومدارس را برای جامعه هدف موثر وهدفمند دانست 

وی همچنین با اشاره به اهمیت کتاب وکتابخوانی ضمن اهدای کتاب به کتابخانه مدرسه از مسئولین ومعلمان در جهت اهمیت به کتابخوانی دانش آموزان وایجاد کتابخانه مدرسه قدر دانی نمود ودر زمینه کمک به گسترش این امر واهدای کتاب قول مساعد داد.

همچنین در این دیدار صفری پور مدیر آموزشگاه ضمن قدر دانی از حضور مدیر کل کانون از مزایا واستقبال دانش آموزان ازحضور در طرح کانون مدرسه صحبت نمود و همچنین از علاقه مندی دانش آموزان از حضور در مرکز واهمیت به کتاب وکتابخوانی گفت.

در این دیدار بازدید از کتابخانه مدرسه و کلاس درس سوم انجام شد و مدیر کل کانون ضمن دیدار وگفتگو با دانش آموزان از ارزش واهمیت کتاب گفت وآنان را به مطالعه و اهدای کتاب تشویق نمود . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =