جشن بزرگ «به سوی فردای روشن» در کانون کرمانشاه

به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، ویژه‌برنامه جشن بزرگ انقلاب با عنوان «به سوی فردای روشن» یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ در فرهنگسرای آفرینش برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر و در راستای برنامه‌های مصوب کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر، ویژه‌برنامه جشن بزرگ انقلاب با عنوان «به سوی فردای روشن» یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ در فرهنگسرای آفرینش برگزار شد. محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان کرمانشاه در جمع ۳۰۰ دانش‌آموز کودک دعوت شده به این ویژه‌برنامه، ضمن اشاره به عضویت رایگان کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در مراکز سطح استان به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: آینده این سرزمین را شما کودکان و نوجوانان کرمانشاهی و ایرانی می‌سازید، پس باید با توکل به خدا و پشتکار و تلاش در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی بکوشید تا مثل گذشته و اکنون، آینده‌ی ایران اسلامی همیشه سرافراز باشد. 

جشن بزرگ «به سوی فردای روشن» در کانون کرمانشاه
معرفی وقایع، اجرای سرود همگانی، نمایش عروسکی، مسابقه و آیتم شاد نمایشی از جمله برنامه‌های جشن به «سوی فردای روشن» بود. در پایان مراسم از برگزیدگان فراخوان و نمایشگاه رنگ و رهایی تقدیر بعمل آمد.

جشن بزرگ انقلاب «به سوی فردای روشن» از ۱۶ الی ۱۹ بهمن در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای آفرینش برای ۱۲۰۰ دانش‌آموز برگزار خواهد شد.

جشن بزرگ «به سوی فردای روشن» در کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =