ویژه برنامه «کافه ۵۷» در کافه کتاب کانون کرمانشاه برگزار شد

به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه‌ی نشست «کافه ۵۷» در قالب فعالیت بحث آزاد با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ با حضور نوجوانان در کافه کتاب کانون کرمانشاه برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با ایام مبارک دهه فجر، ویژه‌برنامه نشست «کافه ۵۷» در قالب بحث آزاد با همکاری کانون پرورش فکری و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کرمانشاه، یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ در کافه کتاب فرهنگسرای آفرینش برگزار شد. محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان گفت: با توجه به کاهش سن کنشگری در نوجوانان و تاثیر و اهمیت فعالیت و کنش نوجوانان در حرکت‌های اجتماعی و فرهنگی، نشست‌های «کافه ۵۷» در قالب بحث و گفت‌وگو با نوجوانان طراحی و تدارک دیده شده است. چرا که نوجوانان نیاز دارند تا دغدغه‌ها، هیجان‌ها، سوالات و ابهام‌های خود را بروز داده و به پاسخی شفاف و روشن برسند تا بتوانند در کنش‌های اجتماعی و فرهنگی تصمیمی درست و منطقی بگیرند.  زنجانی افزود: در این نشست که با محوریت بحث و گفت‌وگو در خصوص اتفاقات فرهنگی بعد از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت، نوجوانان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را در خصوص نوع عملکرد نظام آموزش و پرورش بیان و در این خصوص بحث و گفت‌وگو کردند.
 
نشست‌های «کافه ۵۷» با محوریت اتفاقات و فعالیت‌های صورت گرفته بعد از انقلاب اسلامی ایران در موضوعات مختلف با محوریت نوجوانان برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه «کافه ۵۷» در کافه کتاب کانون کرمانشاه برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =