روایت «قصه‌های انقلاب» در مرکز مجتمع کانون کرج

همزمان با هفتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران جمعی از مربیان و قصه‌گویان انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، قصه‌های انقلاب را روایت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان البرز، با توجه به اهمیت قصه و قصه‌گویی و تاثیرات مثبت آن بر روی کودکان و نوجوانان، این فعالیت جذاب و اثربخش از جمله فعالیت‌هایی است که به شکل مستمر و متناسب با مناسبت‌های ملی و مذهبی با استفاده از ظرفیت اعضا، مربیان و دیگر علاقه مندان به این هنر در قالب ویژه برنامه، برگزار می‌شود .

بر همین اساس انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با همکاری مرکز مجتمع کانون در کرج، ویزه برنامه‌ی روایت «قصه‌های انقلاب» را همزمان با روز  سه‌شنبه ۱۸ بهمن۱۴۰۱ اجرا کرد.

این روز در روزشمار دهه فجر  انقلاب اسلامی ایران در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان روز «انقلاب اسلامی؛ هنرمندان، ورزشکاران، تبیین حقایق»، نام گذاری شده بود و هنرمندان قصه‌گو سعی کردند با اجرای قصه‌هایی با درون مایه‌های داستان‌های انقلاب، وطن دوستی، ابران، عزت و سر بلندی و اتحاد و همدلی این انقلاب و دستاوردهای آنن را به نحو شایسته و اثر بخش به مخاطبان معرفی کرده و حقایق را از طریق این قصه ها تبیین کنند.

قصه‌های لاستیک‌های کهنه آقا رسول، گربه‌ها و خروس‌ها، تبر، بشنو از نی،روزی که بابا لب هایش را بست و آرش کمانگیر قصه‌هایی بودند که سمیرا اکبریه، سحر حقیقی، فاطمه موسوی، حدیثه مشایخی و روژان ترکاشوند در دو نوبت صبح و عصر آن‌ها را روایت کردند.

لازم به توضیح است در نوبت صبح  این برنامه که با حضور سرپرست کانون، جمعی از کارشناسان، مربیان و علاقه‌مندان به این هنر و دانش آموزان پایه هفتم  مدرسه جلوه کرج،  صبح روز ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ در سالن همایش مرکز مجتمع آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون، برگزار شد، فعالیت‌های جذاب دیگری مانند اجرای مسابقه و سرگرمی، معرفی فعالیت های کانون و پخش پویانمایی «ربات و کشاورز» انجام شد.

روایت «قصه‌های انقلاب» در مرکز مجتمع کانون کرج

روایت «قصه‌های انقلاب» در مرکز مجتمع کانون کرج

گزارش تصویری

گفتنی است فعالیت های ایام دهه فجر امسال با شعار ایران استوار، ۴۴ سال افتخار تا روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در تمامی مراکز کانون استان در حال اجراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =