کد خبر: 322787
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
جشن انقلاب با عنوان  ایران من، پرچم من در سنندج برگزار شد

دیروز دوشنبه17 بهمن همزمان با روزهای دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور کودکان و نوجوانان سنندجی جشن ایران من،پرچم من در مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، حمیدرضا گوهری مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر  گفت: مربیان کانون پرورش فکری، هنر را به‌عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تربیتی در اختیار گرفته اند تا به زبان فصیح و جذاب هنر با کودکان سخن بگویند و در دهه مبارک فجر بیش از پیش از این ابزار برای برنامه‌های مختلف فرهنگی استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» گفت: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال سعی بر ایجاد فضایی پر نشاط و شادی برای مخاطبان اصلی خود یعنی کودکان و نوجوانان داریم و بر آنیم تا با استفاده از ظرفیت خود بچه‌ها به تبیین دست آوردهای انقلاب بپردازیم، یعنی درواقع کودکان صحنه گردانان اصلی مراسم دهه فجر خواهند بود.

گوهری در سخنانی هدف از اجرای برنامه های کمیته کودک و نوجوان را افزایش سطح آشنایی و معرفی کودکان و نوجوانان با آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فراهم سازی زمینه حضور پرشور آنان در مناسبت های ملی و انقلابی و آیین های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

سرود، مسابقه، اجرای موسیقی زنده، شعرخوانی، نمایش نامه خوانی آشنایی بیشتر کودکان حاضر با انقلاب اسلامی و دلیل برگزاری جشن‌های این دهه و… از جمله برنامه‌های جشن انقلاب نوجوانان بود.

کودکان و نوجوانان سنندجی در کارگاههای تخصصی نقاشی، کاردستی، کلاژ، قصه گویی، خوشنویسی ، ادبی و پازل جورچین انقلاب شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =