کد خبر: 322803
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
نمایش ۱۰ انیمیشن کانون در طرح «کانون مدرسه»

۱۰ انیمیشن از محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طرح «کانون مدرسه» به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این ۱۰ انیمیشن از تولیدات موفق کانون پرورش فکری در حوزه انیمیشن کوتاه هستند که در سال‌های اخیر تولید شده و ویژه ایام دهه فجر نمایش داده می‌شود.

اسامی این ۱۰ انیمیشن عبارت است از: «قدم یازدهم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا، «جایگزین» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «سگی که مرض داشت» به کارگردانی پروین تجوید، «حکایت کلاه غیبی» به کارگردانی فاطمه جعفری، «پسران تشمال» به کارگردانی ابوالفضل رازانی، «سایه‌ای که نور شد» به کارگردانی نازنین سبحان‌‎سربندی، «سلطان، پنیر و موش» به کارگردانی علی احمدی، «قلب مترسک» به کارگردانی غلامرضا کزازی، «ماهیگیر و بهار» به کارگردانی سیدحسین سلطانی و «قهرمان» به کارگردانی کیانوش عابدی.

این انیمیشن‌ها از سوی معاونت تولید کانون از ساعت ۹ تا ۱۳ روزهای ۱۷ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران نمایش داده می‌شود.

طرح «کانون مدرسه» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وزارت آموزش و پرورش به منظور بهره‌گیری دانش‌آموزان مدارس از امکانات آموزشی و فرهنگی کانون اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =