هدف نهایی ورزش در ادارات باید افزایش حس همدلی و نشاط باشد

مهری فلاح، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در نشست با همکاران و اعضای تیم فوتسال کانون استان، هدف نهایی ورزش در ادارات را افزایش حس همدلی و ایجاد نشاط عنوان کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان البرز، سرپرست اداره کل کانون البرز، در نشستی که به بهانه‌ی  حضور تیم فوتسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در دومین دوره مسابقات کارکنان کانون در  اتاق جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن قدردانی از همکارانی که برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و تشکر از هماهنگی‌های واحد مالی این اداره کل، به منظور تهیه‌ی ملزومات و لوازم ورزشی مورد نیاز همکاران، همین طور از همکاران عزیزی که سالن‌های ورزشی را برای تمرین تیم هماهنگ کرده بودند گفت ورزش در ادارات از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است چرا که نگاه ما به ورزش در مرحله‌ی اول، نگاه رقابتی نیست و فارغ از نتیجه،  از این ظرفیت برای ایجاد وفاق، دوستی و همدلی در بین همکاران استفاده می‌کنیم.

فلاح همچنین ازتشکیل کمیته‌ی ورزشی کانون و مکاتباتت صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان و  آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود در تلاش هستیم تا از ظرفیت‌های استان استفاده کرده وفعالیت‌های ورزشی را در کانون توسعه دهیم.

هدف نهایی ورزش در ادارات باید افزایش حس همدلی و نشاط باشد

این مقام مسؤول با اشاره به اهمیت حضور بچه‌ها در فضای کانون و خیر و برکت ناشی از این حضور بر ضرورت تعامل خوب همکاران با اعضا تاکید کرده و از  خانواده‌ی کانون خواست با فعالیت های این چنینی در جهت ارتقای سلامت و نشاط خود و دیگر همکاران به منظور معرفی الگوهای شایسته به کودکان و نوجوانان  تلاش کنند و از شکست ها برای تلاش بیشتر و از موفقیت‌ها برای رشد معنوی بهره ببرند.  

محسن فیض‌اللهی، مدیر کانون زبان کرج نیز در ادامه ضمن قدردانی از زحمات مهری فلاح و همکارانش در مجموعه کانون به جهت تهیه لوازم و امکانات حضور تیم فوتسال در این مسابقات، قدردانی کرده و ضمن اشاره به تجربه خوشایند دور اول مسابقات ابراز امیدواری کرد که نتیجه چنین حضورهایی، شناخت و همدلی بیشتر همکاران باشد.

در پایان این مراسم از پیراهن تیم فوتسال کانون البرز رونمایی شد و بازیکنان نظرات خود در مورد شرکت در این مسابقات را مطرح کردند. 

گفتنی است تیم فوتسال اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متشکل از محسن فیض‌اللهی،علی امام وردی زاده،افضل میرزایی،مهراج باقرلویی،علی قربانی قراقانلو،فرشادجعفری مظلوم رودسری،سیدمرتضی رضوی کوشکویی، مهدی حسن پور، محمدحسین حسنی و سعید رضاقلی اولین مسابقه خود را به زودی در مقابل تیم ستاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند.

گفتنی است۲۱ تیم از ادارات کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند و تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱ رقابت بین این تیم‌ها ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =