اجرای برنامه‌های متنوع در طرح «کانون مدرسه»

طرح «کانون مدرسه» به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر ویژه‌برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در طول اجرای این برنامه که از روز ۱۷ تا ۲۶ بهمن برگزار می‌شود هر روز دست‌کم ۱۰۰ دانش‌آموز برای بازدید و مشارکت در فعالیت‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب حضور پیدا می‌کنند.

اجرای برنامه‌های متنوع در طرح «کانون مدرسه»

این دانش‌آموزان ابتدا به سالن غدیر می‌روند و پس از شنیدن قصه‌گویی مربیان مراکز و تماشای انیمیشن‌های تولید کانون پرورش فکری، در کارگاه‌های سفال، نقاشی، خوشنویسی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی و کاردستی که حاصل تلاش کارشناسان و مربیان کانون استان تهران است حاضر می‌شوند و در نهایت در قالب یک فعالیت اردویی از نمایشگاه تصویرگری کتاب‌های کانون با موضوع انقلاب در موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون بازدید می‌کنند.

شایان ذکر است امکان بازدید و ارایه توضیحات در چگونگی اجرای طرح مذکور برای مسئولان وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس و نیز بازدید از نمایشگاه و اجرای این طرح فراهم شده است .

اجرای برنامه‌های متنوع در طرح «کانون مدرسه»

طرح «کانون مدرسه» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وزارت آموزش و پرورش به منظور بهره‌گیری از امکانات آموزشی و فرهنگی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =