با حضور پرشور کودکان و نوجوانان جشن بزرگ انقلاب در شبستر

جشن بزرگ انقلاب همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شبستر در میان کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان آذربایجان شرقی، جشن گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعی از مسئولان شهرستان شبستر برگزار شد.
در این مراسم که دانش آموزان مدارس حضور گسترده‌ای داشتند، مهندس سلیمی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی شبستر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر بر لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و کودکان و نوجوانان را سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی و آینده سازان میهن اسلامی عنوان و از برنامه‌های اثرگذار کانون در این راستا قدردانی کرد.
تلاوت قرآن، اجرای دیکلمه، سرود، پخش انیمیشن و تقدیر از کودکان و نوجوانان موفق در عرصه‌های فرهنگی هنری از جمله برنامه‌های برگزار شده است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شبستر به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان این شهرستان برنامه‌های را با هدف تبیین و تشریح دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می‌کند.
مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر میزبان دانش آموزان مدارس است.
گزارش تصویری این برنامه‌ها را اینجا ملاحظه نمائید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =