ویژه برنامه " زلال تر از آب "

ویژه برنامه " زلال تر از آب " به همراه تقدیر از برگزیدگان فراخوان استانی " رویش " در مجتمع کانون استان اصفهان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، ویژه برنامه " زلال تر از آب " مخصوص اختتامیه سه شنبه های شادابی به جهت بهینه سازی مصرف آب با مشارکت آبفای استان اصفهان و تقدیر از برگزیدگان فراخوان استانی " رویش " و اعضای برگزیده کانون قهدریجان با حضور منیره جعفری سرپرست کانون استان ، کارشناسان ستادی ، مربیان و اعضای کانون به همراه خانواده هایشان در مجتمع کانون اصفهان برگزار شد .

این ویژه برنامه به جهت تجلیل از اعضا و مربیانی است که آثار فرهنگی و هنری خود را با محتوای بهینه سازی مصرف آب و شناخت و تدبر در نهج البلاغه برای نمایشگاه ارسال کرده بودند .

ویژه برنامه " زلال تر از آب "

 نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۲ بهمن ماه  ۱۴۰۱ از ساعت هشت تا ۱۶ در مجتمع کانون اصفهان واقع در پل فلزی ، بوستان کودک ، ابتدای خیابان شهید مطهری برای بازدید علاقه مندان دایر است .

قرائت قرآن مجید با اجرای هنری اعضای مرکز ۴ کانون اصفهان ، سرود ملی ، سرود اعضای کانون شماره ۲ اصفهان ، نمایش خلاق اعضای کانون زرین شهر ، نمایش اعضای مرکز ۲ کانون اصفهان و پرده خوانی عضو کانون قهدریجان از برنامه های خوب اعضای و مربیان کانون در این ویژه برنامه بود .

در پایان از ۱۵ نفر از اعضای برگزیده فراخوان هنرهای تجسمی " رویش " با موضوع آزاد در سه رشته نقاشی ، سفال و خوشنویسی و عضو برگزیده فراخوان های بین المللی کانون قهدریجان فاطمه جوانمردی تقدیر به عمل آمد .

ویژه برنامه " زلال تر از آب "



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =