آیین رونمایی از مجموعه «این شعر مه گرفته» برگزار شد

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه شعر «این شعر مه گرفته» با حضور مدیر کل در مرکز سبزوار رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی آئین رونمایی مجموعه شعر «این شعر مه گرفته» سروده‌ی «مهدی صحرایی» با حضور ابراهیم زره‌ساز مدیر کل استان، معاونین، شاعران، پیشکسوتان کانون  و اهالی فرهنگ شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در محل مرکز یک سبزوار برگزار گردید.

مجموعه «این شعر مه گرفته» سروده مهدی صحرایی، مربی ادبی سبزوار است که با طراحی جلد سمیه نخعی، مربی هنری سبزوار به چاپ رسیده است. ایشان دانشجوی مقطع دکتری زبان وادبیات فارسی است که مدت 23 سال است در کانون به عنوان مربی ادبی مشغول به خدمت می‌باشد.

آیین رونمایی از مجموعه «این شعر مه گرفته» برگزار شد

در این مراسم زره‌ساز با اشاره به اهمیت و ضرورت هویت دینی و ملی و قدمت فرهنگی و تاریخی شهر سبزوار از شاعران نامداری چون «حمید سبزواری»  نام برد و از اساتید انجمن شاعران مشکات دعوت کرد تا در انجمن مهتاب کانون استان نیز حضور یابند و فرصت مغتنم آموزش و تجربه را برای اعضای نوجوان عضو این انجمن مهیا سازند.

آیین رونمایی با شعرخوانی چند تن از شاعران سبزوار و غزل‌خوانی محبوبه بزم‌آرا، معاون فرهنگی استان به همراه اجرای موسیقی سنتی برگزار گردید و در خاتمه از شعرخوانی پارسا صحرایی و رضا اکبری، دو نفر از اعضای نوجوان مرکز یک سبزوار تقدیر شد.

آیین رونمایی از مجموعه «این شعر مه گرفته» برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =