آیین اختتامیه هشتمین فراخوان «کبوتر کوچه ما» در میاندوآب برگزار شد

هشتمین فراخوان استانی «کبوتر کوچه ما» با حضور فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در میاندوآب برگزیدگان خود را شناخت.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، فراخوان «کبوتر کوچه ما» با محوریت شهدا از جمله برنامه‌های شاخص کانون استان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است که علاقه‌مندان ۱۲ تا ۱۷ سال (نونگاه و نوجوان) تا ۵ بهمن ۱۴۰۱ فرصت داشتند تا آثار خود را به صورت ارائه خلاق فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی روی صحنه با استفاده از ابزار و در مدت زمان حداکثر ۱۰ دقیقه‌ای با موضوع معرفی شهید کوچه، محله، شهر و استان در پرتال کانون استان به آدرس agharbi.kpf.ir بارگذاری کنند.

هیأت داوران فراخوان پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه، ۳ اثر از شهرستان‌های ماکو، چالدران و میاندوآب را به عنوان برگزیدگان هشتمین فراخوان «کبوتر کوچه ما» معرفی کرد.

بر این اساس، اثر حاوی معرفی زندگی‌نامه شهید ناصر مهدی‌زاده توسط گروه برگزیده از شهرستان ماکو متشکل از سبحان نصرالله زاده، سهیل خدایاری و مهدی خدایاری با راهنمایی و مربی‌گری سمیه حسین نژاد، اثر حاوی معرفی زندگی‌نامه شهید ذبیح‌الله الفی توسط گروه برگزیده از شهرستان چالدران متشکل از مهدیس فتحعلیزاده، آیشین صبوری، زهرا حقیقت طلب و حنانه عشقی با راهنمایی و مربی‌گری الهام حیدرزاده و اثر حاوی معرفی زندگی‌نامه شهید مهدی باکری توسط گروه برگزیده از شهرستان میاندوآب متشکل از آیدا ناصری، آیلار ناصری و ستیا تابع با راهنمایی و مربی‌گری ریحانه اردوی عنوان برگزیده هشتمین فراخوان «کبوتر کوچه ما» را کسب کردند.

فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حجت الاسلام والمسلمین نیساری مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور ایثارگران، زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون استان، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه میاندوآب و علی پیام فرماندار میاندوآب سخنرانان این مراسم بودند.

برنامه‌های دهه فجر ۱۴۰۱ با شعار « ایران استوار، ۴۴ سال افتخار » از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی برگزار می شود.

آیین اختتامیه هشتمین فراخوان «کبوتر کوچه ما» در میاندوآب برگزار شد

آیین اختتامیه هشتمین فراخوان «کبوتر کوچه ما» در میاندوآب برگزار شد

آیین اختتامیه هشتمین فراخوان «کبوتر کوچه ما» در میاندوآب برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =