کد خبر: 322912
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
بازدید 233
فصل پیروزی در مرکز شماره ۹ کانون قم

همزمان با ایام دهه مبارک فجر مرکز شماره ۹ کانون استان درطی ۴ روز به اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در قالب بازدیدهای دانش آموزی و طرح کانون مدرسه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، همزمان با ایام دهه مبارک فجر مرکز شماره ۹ کانون استان درطی ۴ روز به اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در قالب بازدیدهای دانش آموزی و طرح کانون مدرسه پرداخت. این ویژه برنامه‌ها با هدف  ایجاد نشاط و شادابی در کودکان و نوجوانان، معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری  و تشویق و ترغیب دانش آموزان به عضویت در مراکز کانون و  آشنایی دانش آموزان و اعضا با دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار شد. 

فصل پیروزی در مرکز شماره ۹ کانون قم

این بازدید ها در قالب دو بخش پیش بینی شده بود که بخش اول به فعالیت‌های فرهنگی هنری ادبی و بخش دوم به تماشای تئاتر اختصاص داشت.

فصل پیروزی در مرکز شماره ۹ کانون قم

در بخش اول اعضا در گروه‌های مختلف در کارگاه‌های  متنوعی چون معرفی کتاب با کتاب امام آمد آشنا شدند، در کارگاه قصه گویی به قصه ای از  کتاب مهربان مثل مسیح گوش سپردند ، در کارگاه جذاب سفالگری شرکت کردند، و میهمان کارگاه‌های خوشنویسی  و نوشتن خلاق شدند. در برخی گروه‌ها نیز  در کارگاه کاردستی گل‌های لاله سرخ ساختند.

فصل پیروزی در مرکز شماره ۹ کانون قم

در بخش دوم به تماشای تئاتر شلخته و یارمهربان از گروه خانه پرواز به کارگردانی فاطمه بهرامیان نشستند. نویسنده و تهیه کننده این تئاتر سید علی رضوی است و قرار است در مراکز مختلف کانون پرورش فکری قم برای اعضا به اجرا در بیاید.

فصل پیروزی در مرکز شماره ۹ کانون قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =