کد خبر: 322960
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
بازدید 224
جشن بزرگ انقلاب در کانون اردبیل برگزار شد

در هشتمین روز از گرامیداشت ایام‌الله دهه‌ی فجر، جشن بزرگ انقلاب با حضور سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیران کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، آموزش و پرورش، بهزیستی، نهاد کتابخانه های عمومی، در سالن جعفر ابراهیمی(شاهد) کانون اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در ابتدای این برنامه که عصر روز چهارشنبه نوزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور پرشور اعضا و والدین آن‌ها برگزار شد، ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست اداره کل کانون استان با تبریک فرخنده ایام دهه‌ی فجر، گفت: اعتلای نام ایران سرفراز در سراسر جهان ثمره‌ی انقلاب اسلامی ایران است که با ایثار و مقاومت مردم غیور کشور وبا رهبری حضرت امام راحل(ره) به وقوع پیوست.

جشن بزرگ انقلاب در کانون اردبیل برگزار شد

وی با بیان اینکه امروز در حالی چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن میگیریم که دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی از هیچ کاری در خصوص ضربه به این کشور دریغ نکرده‌اند، تصریح کرد: اکنون توصیه و رهنمودهای پدرانه رهبر فرزانه انقلاب که پرچم‌دار نهضت اسلامی در جهان است، قطار پیشرفت و توسعه کشور را در میان همجمه‌های عظیمی از توطئه و دسیسه‌های دشمنان پیش می‌برد و ما در هر گروه سنی که هستیم، باید به عنوان رهروان ولایت پشیبان این نهضت و نظام اسلامی باشیم.

سرپرست کانون استان حفظ و توسعه‌ی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را وظیفه همگانی دانسته و خطاب به اعضای کانون گفت: شما کودکان و نوجوانان مدیران آینده کشور هستید، پس با کسب دانش و رسیدن به مدارج بالای علمی، عزت و افتخار کشور را تداوم ببخشید.

جشن بزرگ انقلاب در کانون اردبیل برگزار شد

در ادامه‌ی برنامه پس از صحبت سرپرست کانون استان، نمایشی طنز با عنوان «سروان توپولف»، کاری از اعضای مرکز ۵ کانون اردبیل اجرا شد که این نمایش با استقبال گرم حاضران مواجه شد.

پخش کلیپ با موضوع معرفی زندگی‌نامه مقام معظم رهبری تهیه شده در کانون شماره۳ اردبیل، سرود خوانی اعضای مرکز شماره‌ی ۴ کانون اردبیل، اجرای همگانی سرود سلام فرمانده و برگزاری مسابقات شاد و مفرح با شرکت اعضا و اولیا کاری از مربیان فرهنگی مراکز شماره‌ی۲ و ۵ کانون اردبیل، از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

گفتنی است در پایان برنامه با اهدای جوایزی، از برندگان مسابقه‌ی این جشن تقدیر به عمل آمد.

جشن بزرگ انقلاب در کانون اردبیل برگزار شد

جشن بزرگ انقلاب در کانون اردبیل برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =