ویژه‌برنامه‌ی فجر۴۴ در کانون مرکز یک اردبیل

به مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالروز پیروز شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س)، ویژه‌برنامه‌ی فجر۴۴ با مشارکت اعضای مرکز در حضور سرپرست و معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و میهمانانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران، در مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی یک کانون اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این مراسم که روز دوشنبه هفدهم بهمن ماه با حضوربیش از۷۰ نفر از اعضای مرکز و طرح کانون مدرسه برگزار شد، برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع شده و سرود ملی توسط حاضران در برنامه همخوانی شد.

در آغاز برنامه‌های این مناسبت، سرپرست اداره‌کل کانون استان به بیان نقش قیام حضرت زینب(س) در واقعه کربلا و شکل گیری انقلاب اسلامی که برگرفته از این حرکت بزرگ بود، پرداخته و در ادامه به اهمیت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی که ثمره‌ی خون هزاران شهدای گرانقدر است، تاکید کرد.

ویژه‌برنامه‌ی فجر۴۴ در کانون مرکز یک اردبیل

در این برنامه دو عضو نوجوان مرکز به اجرای سیاه قلم تمثال امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری پرداختند که توسط اعضا گلباران شده و در ادامه جواد رضاییان، مربی مسوول مرکز ضمن خیرمقدم گویی و تسلیت یوم وفات حضرت زینب کبری(س)، الگوی صبر، ایثار و مقاومت، چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

حجت الاسلام غلامی روحانی مدعو نیز در این برنامه، نقش پررنگ بانوان در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی کشور را از برکات انقلاب اسلامی ایران توصیف کرده و بر خلاف رژیم پهلوی، از جایگاه بالای دختران و زنان در تعیین سرنوشت کشور در این نظام خبر داد.

اجرای سرودهای انقلابی با سنتور نوازی اسما دهقان، عضو نوجوان مرکز، اجرای دکلمه توسط محنا مصدق، روایتگری از رویدادهای انقلاب، اجرای مسابقه و پخش کلیپ و شعرخوانی در سوگ رحلت حضرت زینب(س) توسط مربی هنری مرکز، از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

ویژه‌برنامه‌ی فجر۴۴ در کانون مرکز یک اردبیل

خاطر نشان می‌شود، در پایان با اهدای جوایزی از مجریان برنامه و برگزیدگان مسابقه تقدیر به عمل آمده و حاضران از نمایشگاه کتاب‌ و پوسترهای انقلابی که در مرکز برپا بود، دیدن کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =