کارکنان و مربیان کانون استان اردبیل در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافتند

سرپرست، معاونان، کارکنان اداره‌کل و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، همراه با اقشار مختلف مردمی با شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، همزمان با چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در فرخنده یوم‌الله ۲۲ بهمن در روز شنبه، مسوولان، کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری استان اردبیل هم قدم با مردم ولایتمدار استان در مراسم راهپیمایی بزرگ این روز شرکت کرده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل بر ندای رهبر معظم انقلاب در پیشتیبانی از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت، عزت، افتخار، آزادی و سربلندی، لبیک گفتند.

کارکنان و مربیان کانون استان اردبیل در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافتند

گفتنی است، در این راهپیمایی غرورآفرین که با حضور پرشور کودکان و نوجوانان همراه با خانواده‌ها رقم خورد، کانون استان اردبیل با برگزاری غرفه فرهنگی و هنری انقلاب وپخش سرودهای انقلابی در مسیر راهپیمایان در شهر اردبیل، نقش پرچم ایران بر چهره و دستان شرکت‌کنندگان در مراسم را رنگ‌آمیزی کرده و بادکنک‌های رنگی را به کودکان اهدا کرد.

همچنین در دیگر شهرستان‌های استان نیز مربیان و اعضای کانون با حضور در مراسم باشکوه ۲۲ بهمن‌ماه، با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و رهبری انقلاب اسلامی میثاقی دوباره بستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =