دعوت مدیرکل کانون سمنان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرکل کانون پرورش فکری و رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان در پیامی از تمامی کارکنان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری و نهادهای متولی حوزه‌ی کودک و نوجوان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری و رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه‌ی فجر استان سمنان با صدور پیامی از تمامی کارکنان، مسئولان، مربیان به‌ویژه اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری و والدین آن‌ها برای شرکت در حماسه‌ی تاریخی راهپیمایی ۲۲ بهمن و سال‌روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دعوت کرد.

در پیام خدابخشی آمده است:

گرامی باد دهه‌ی فجر و سال‌روز ولادت آزادی و خودباوری و تمسک به شجره‌ی طیبه‌ی ولایت در سایه‌سار اسلام ناب محمدی(ص) و فرخنده و شیرین باد بر کام ملت مبارز و سربلند ایران اسلامی، دستاوردهای اعجاب‌انگیز فرزندان روح‌الله کبیر در حوزه‌ی دانش و فناوری.

بی‌تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره‌ای مردم رنج‌کشیده‌ای است که آرمان‌های بلند اندیشه‌ی اسلام ناب محمدی(ص) را به حوائج پست مادی و جهاد و استقامت در مسیر حق را بر عافیت‌طلبی قرین ذلت ترجیح دادند.

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی‌ترین پیام آن، بازگشت به شالوده‌ی اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانی‌که پیامبر اعظم اسلام آن را بزرگ‌ترین هدف رسالت خود عنوان فرموده‌اند و اینک که ۴۴ سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، پژواک صدای ملت ایران در اسلام‌خواهی و استقلال‌طلبی در ورای مرزها به نیکی شنیده می‌شود.

اینجانب از تمامی کارکنان و مربیان مراکز  فرهنگی‌هنری و هم‌چنین نهادهای متولی حوزه‌ی کودک و نوجوان سراسر استان دعوت می‌کنم تا صبح شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، حضور باشکوهی در سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی داشته تا بار دیگر خروش ملت ایران را در تجدید بیعت با آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری در جشن چهل‌وچهار سالگی این نظام مقدس به ثبت برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =