امانت کتاب در کتابخانه پستی نیشابور از دوازده هزار جلد گذشت

امانت کتاب در کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور در پایان بهمن ماه ۱۴۰۱ از دوازده هزار جلد گذشت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مربی کتابخانه پستی نیشابور با اعلام این خبر گفت:کتابخانه پستی نیشابور به‌عنوان یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نیشابور، وظیفة امانت کتاب برای دانش‌آموزان روستایی که دور از مراکز ثابت کانون هستند را بر عهده دارد.

زهره اکبرآبادی افزود: روش امانت کتاب در مرکز پستی نیشابور با همراهی و مشارکت مدیران و معلمان مدارس روستایی به‌عنوان رابط کتابخانه، است. پس از ارائه مشخصات دانش‌آموزان و عضویت ایشان در کتابخانه، به‌صورت دو هفته یک‌بار رابطان به مرکز مراجعه می‌کنند و کتاب‌های امانت‌داده‌شده به اعضا را دریافت و آنها را تحویل بچه‌ها می‌دهند.

همراهی بسیار خوب مدیران و معلمان علاقه‌مند و دلسوز، موجب شده کتابخانه پستی نیشابور یکی از موفق‌ترین کتابخانه‌ها در بخش امانت کتاب باشد به‌گونه‌ای که تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۱ و در طول کمتر از نه ماه، آمار امانت کتاب در این مرکز بیش از دوازده هزار جلد بوده است.

اکبرآبادی بیان داشت: در کنار امانت کتاب، فعالیت‌های متنوعی چون: معرفی شخصیت و وقایع و کتاب، کاردستی، داستان‌نویسی و مسابقات مختلف به‌صورت مکاتبه‌ای برای اعضا ارسال می‌شود که مشارکت بسیار خوبی توسط ایشان در همة این فعالیت‌ها مشاهده می‌شود.

مربی کتابخانه پستی نیشابور اظهار داشت: در حال حاضر این مرکز ۱۰۰۰ عضو دارد که امیدوارم با اجرای این برنامه‌ها، گامی در جهت شناسایی و شکوفایی استعدادهای آنها برداشته شود و شاهد اتفاقات خوبی برای ایشان در آینده باشیم.

امانت کتاب در کتابخانه پستی نیشابور از دوازده هزار جلد گذشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =