عالیه قوامی، رئیس کمیته امربه معروف و نهی از منکر کانون استان یزد شد

در نشست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد با هیئت همراه با مدیرکل کانون،حکم سیده عالیه قوامی به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، چهارشنبه 26 بهمن 1401، ابوذر صانعی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد به همراه ابوالفضل شوقی‌زاده، معاون علمی و مهندسی، فرهنگی ستاد و محمد علی زحمتکش معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد در دفتر مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد حضور یافته و پیرامون همکاری‌های دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند . قوامی، مدیرکل کانون در ابتدا از ساختار و عملکرد کانون توضیحاتی ارئه کرد و در خصوص نقش کانون در اوقات فراغت و اثربخشی قصه و قصه‌گویی در پرورش کودکان و نوجوانان گفت. وی افزود اوقات فراغت فقط معطوف به تابستان نیست و هر لحظه که کودک از تحصیل و کارهای روزمره فارغ شود، لحظه فراغت و فرصتی برای امور پرورشی است.

عالیه قوامی، رئیس امربه معروف و نهی از منکر کانون استان یزد شد

ابوذر صانعی پویش"من هوادارتم" و سرود"معروف" را از برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در طول سال برشمرد و از باب همکاری با کانون ویژه ایام نوروز 1402 در پنج نقطه مهم شهر یزد از مدیرکل کانون درخواست همفکری و همکاری کرد. در پایان حکم سیده عالیه قوامی به عنوان رئیس و سکینه قیصری به عنوان دبیر اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد تسلیم گردید.

عالیه قوامی، رئیس امربه معروف و نهی از منکر کانون استان یزد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =