کد خبر: 323831
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
همایش سراسری مسئولان حراست کانون پرورش فکری برگزار شد

همایش سراسری مسئولان حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان با نام مبارک حضرت ولی‌عصر(عج) در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این همایش با حضور حامد علامتی مدیرعامل، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون و جمعی از مدیران کل ستادی و مسئولان سازمان حراست کل کشور روز ۱۴ اسفند آغاز شد و روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به پایان رسید.
در آیین گشایش این همایش، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه و میلاد مبارک حضرت علی‌اکبر(ع) و معرفی ایشان به عنوان نماد جوانمردی، ضمن تاکید بر خوانش مناجات شعبانیه و دعای کمیل، به مقایسه نسبت حوزه حراست و حوزه فرهنگ پرداخت. 
حامد علامتی ضمن تاکید به هوشیاری، مراقبه و صیانت در عرصه فرهنگ، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری به ضرورت دشمن‌شناسی و جلوگیری از سوءاستفاده ابزاری آن از جامعه کودکان و نوجوانان تاکید کرد. 

همایش سراسری مسئولان حراست کانون پرورش فکری برگزار شد

وی در ادامه تصریح کرد: حراست کانون می‌بایست به سمت حراست هوشمند و هدفمند منطبق با اقتضاهای فرهنگی حرکت کند و الحمدلله در حال تحقق است.
علامتی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیر دفتر مرکزی حراست کانون، وی را به عنوان مشاوری امین برای سازمان معرفی و تاکید کرد حراست باید با اهتمام ویژه با رویکرد صیانتی و پیشگیری با تعمیق تعامل‌ها با مدیران‌کل و کارشناسان نقش خود را به عنوان مشاور امین گسترش دهند و به اعتماد پایدار برسند.
در بخشی از این همایش فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون با حضور در جمع مسئولان حراست ضمن تشریح رویکرد معاونت فرهنگی در دوره‌ی جدید، به بیان نقش موثر حراست به عنوان مشاور در چگونگی تحقق برنامه‌های فرهنگی و تسهیل‌کننده امور در پیشبرد اهداف سازمان پرداخت و به سوال‌های کارکنان حراست در حوزه فرهنگی پاسخ داد.
مدیر دفتر مرکزی حراست کانون نیز در آغاز این همایش ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد مبارک حضرت ولی‌عصر(عج)، رویکرد همایش را توجیهی، تعاملی و آموزشی عنوان کرد و افزود: توجیه رویکردهای جدید دفتر مرکزی، طرح انتظارهای متقابل و تبیین سیاست‌های کاری و همچنین آموزش‌های کاربردی مبتنی بر اصول منشور صیانتی و عملکردی حراست، تعمیق تعامل‌ها و استفاده از ظرفیت هم‌اندیشی، از اهداف اصلی این همایش است .

همایش سراسری مسئولان حراست کانون پرورش فکری برگزار شد

روح‌الله عباسی‌نژاد اضافه کرد: ما می‌کوشیم نگاه صیانتی و حمایتی حراست را در چارچوب اصول و آموزه‌های دینی و اخلاقی را در عمل معرفی کنیم و در نقش حامی برای حقوق سازمان، حافظ برای کرامت و عزت کارکنان و مشاوری امین برای مدیران در تصمیم‌گیری‌های متقن سازمان باشد و با رویکرد صیانتی و تعاملی با تاکید بر فرمایش‌های مقام معظم رهبری به سمت جذب حداکثری پیش رود.

این همایش به مدت دو روز با بازدیدها و برنامه‌های آموزشی همچون خلاقیت و نوآوری، مهارت‌های ارتباطی و باید و نبایدهای عصر مهدوی همراه بود.

در برنامه‌ پایانی این همایش، از کارکنان برگزیده سال ۱۴۰۱ و مسئولان برتر حراست استان‌ها و نیز منتخبان دفتر مرکزی حراست، قدردانی شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =