مربی ادبی کانون ایوانکی، کارمند جوان برتر شناخته شد

مربی ادبی مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایوانکی در جشنواره کارمندان جوان دستگاه‌های اجرایی، به‌عنوان کارمند جوان برتر تجلیل شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، جشنواره معرفی کارمندان جوان برتر دستگاه‌های اجرایی به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته‌ی جوان با عنوان «جوان پرچمدار پیشرفت ایران»، پیش از ظهر یک‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ با حضور مقامات عالی استان و مسئولان شهرستان در تالار همایش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزار و از الهام شایگان‌پور مربی ادبی مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری به‌عنوان کارمند جوان برتر دستگاه، تجلیل شد.

مربی ادبی کانون ایوانکی، کارمند جوان برتر شناخته شد

احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در این جشنواره، مؤثرترین راه نشاط اجتماعی را در عرصه‌ی امیدآفرینی و نشاط‌آفرینی، عنوان و اظهار کرد: مؤثرترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، توجه به نشاط اجتماعی است که در این راستا، جوانان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

مربی ادبی کانون ایوانکی، کارمند جوان برتر شناخته شد

وی در ادامه با اشاره به نقش‌آفرینی بی‌بدیل جوانان در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی، افزود: مهم‌ترین و اساسی‌ترین کارها و اقدامات در جمهوری اسلامی به دست جوانان ایران اسلامی رقم خورده است.

ریواده، حوزه‌ی اشتغال‌آفرینی و اشتغال جوانان تحصیل‌کرده را از مهم‌ترین چالش‌های پیش رو برشمرد و گفت: سمنان در حوزه‌ی اقتصاد دیجیتال به‌عنوان دومین استان، ورود و رویکردهای خوبی را برای اشتغال جوانان ایجاد کرده است.

مربی ادبی کانون ایوانکی، کارمند جوان برتر شناخته شد

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان سمنان نیز که در این آیین حضور داشت با تقدیم هدیه‌ای از شایگان‌پور، قدردانی کرد.

مربی ادبی کانون ایوانکی، کارمند جوان برتر شناخته شد

گفتنی است؛ اداره‌کل ورزش و جوانان سمنان به‌عنوان دبیرخانه اجرایی این جشنواره و به استناد مصوبه شورای عالی جوانان، ضمن ارسال آئین‌نامه جشنواره سرآمدان جوان، نسبت به شناسایی جوانان برتر استان در محورهای تعیین‌شده به‌منظور ایجاد روحیه و انگیزه برای جوانان برتر شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان، الگوسازی و ارتقای رفتار مطلوب سازمانی، ترغیب کارمندان جوان به بالابردن انگیزه کاری و کار گروهی در نظام اداری، از ۴۰ کارمند جوان برتر دستگاه‌های اجرایی و ۱۲ جوان فعال و برتر در شاخص‌های تخصصی ازجمله سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، هنری، دانش‌بنیان و...، تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =