سفره هفت سین کودکان یزدی کنار مزار پیر نیک اندیش ادبیات کودک و نوجوان ایران

جمعی از کودکان یزدی در آستانه عید نوروز و سالروز تولد خالق کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» بر سر مزار مرحوم آذر یزدی حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، چهارشنبه ۲۴ اسفند1401 با حضور کودکان عضو مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل آرامگاه استاد «مهدی آذر یزدی» پدر ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد، ضمن اجرای برنامه‌های شاد و متنوع به مناسبت قرار گرفتن در آستانه ۲۷ اسفندماه سالروز تولد آذر یزدی و نیز بهار طبیعت، سفره‌ی هفت سینی بر مزار این پیر نیک اندیش چیده شد.

سفره هفت سین کودکان یزدی کنار مزار پیر نیک اندیش ادبیات کودک و نوجوان ایران

این برنامه که با تلاوت آیات قرآن، اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد، در ادامه با معرفی شخصیت استاد آذریزدی توسط «شهلا ریحانی» از مربیان کانون همراه بود و در ادامه قصه‌گویی توسط «مصطفی حدادی» از مربیان و نیز «مبینا کمالیان» عضو مجتمع کانون را شاهد بودیم.

سفره هفت سین کودکان یزدی کنار مزار پیر نیک اندیش ادبیات کودک و نوجوان ایران

برگزاری مسابقه پاسخ به معما توسط «مهدی جاور» مجری و مربی کانون از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. گفتنی است در این برنامه سید ابوالفضل کشفی شهردار منطقه 4 یزد، سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، محمد محسن رفیعی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و جمعی از پرسنل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی یزد حضور داشتند.

سفره هفت سین کودکان یزدی کنار مزار پیر نیک اندیش ادبیات کودک و نوجوان ایران  سفره هفت سین کودکان یزدی کنار مزار پیر نیک اندیش ادبیات کودک و نوجوان ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =