پایانی شیرین و هنرمندانه برای سال ۱۴۰۱ در کانون استان قزوین

با برگزاری هشتمین جشن استانی «اسفند دونه دونه» و جشنواره «شیرینی و هفت سین های نوروزی » پایان سالی خوش و خاطره انگیز ۱۴۰۱ برای کارکنان اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ با حضور همه کارکنان کانون استان قزوین هشتمین جشن استانی "اسفند دونه دونه"و جشنواره "شیرینی و هفت سین های نوروزی" برگزار شد

این مراسم پس از تلاوت قرآن مجید و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی، با اجرای چندین نمایش طنز و پرنشاط توسط همکاران خانه تئاتر استان قزوین ادامه یافت.

نمایش نماهنگ فعالیت‌های شش ماهه دوم سال، اجرای موسیقی, اجرای مسابقه، پخش نماهنگ طنز و قدردانی از برگزیدگان مسابقه هفت سین و شیرینی و نیز دیگر مسابقه‌های برگزار شده در طی سال از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

در بخشی از این برنامه سیدعلی اکبرموسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با قدردانی از همه همکاران خود برای خوش تلاشی و همراهی سازنده در سال ۱۴۰۱، با برشمردن بخشی از نتایج به دست آمده در این سال ابراز امیدواری کرد سال جدید با پویایی و بروز بیشترتوانمندی‌های اهالی کانون استان همراه باشد و کارنامه‌ای پر از پیروزی و پیشرفت برای مجموعه کانون و کودکان و نوجوانان استان رقم بخورد، وی در ادامه با خواندن دعای تحویل سال، روزگاری خوش  برای همه مردم دنیا آرزو کرد.

در این مراسم، پس از داوری بخش هفت سین هیات داوران لیلا ابراهیمی، پرستو رحمانی، مینا عابدی و نسیم طاهری را برگزیده شناختند، در بخش شیرینی زهرا لشگری و در بخش کیک فرزانه گلدوزان به عنوان برگزیده معرفی شدند که از همه این همکاران قدردانی شد.

در بخش قدردانی از همکاران هم چنین از فعالان برنامه‌های شورای اقامه نمازکانون ، برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی، شرکت کنندگان در فراخوان های هنری و ادبی قدردانی شد و فرزندان به سن تکلیف رسیده همکاران با اهدای جایزه موردتشویق قرار گرفتند.

این جشن استانی با اهدای هدیه نوروزی به همه همکاران پایان یافت.

پایانی شیرین و هنرمندانه برای سال ۱۴۰۱ در کانون استان قزوین

پایانی شیرین و هنرمندانه برای سال ۱۴۰۱ در کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =