بازدید مدیر کل حوزه‌ی وزارتی آموزش و پرورش از مرکز شماره ۲ کانون کرمانشاه

حجت‌اله الماسی مدیر کل حوزه‌ی وزارتی آموزش و پرورش پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ در حاشیه جلسه‌ی شورای هماهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از مرکز شماره ۲ کانون بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، شورای هماهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور حجت‌اله الماسی مدیر کل حوزه‌ی وزارتی آموزش و پرورش، سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش، عظیم عظیمی رییس پردیس دانشگاه فرهنگیان، مهندس نظری رییس نوسازی مدارس و محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون، پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان گفت: در حاشیه این جلسه‌ حجت‌اله الماسی مدیر کل حوزه‌ی وزارتی آموزش و پرورش از کتابخانه‌ی مرکز شماره ۲ کانون بازدید و در خصوص فعالیت‌ها و کارگاه‌های کانون برای ایشان توضیح داده شد. 
زنجانی ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت کاری کانون کرمانشاه در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ در خصوص مسائل و مشکلات کانون کرمانشاه صحبت و گفت: مهمترین مسئله‌ی کانون کرمانشاه کمبود شدید نیروی انسانی در مراکز با توجه به بازنشستگی و انتقالی زیاد نیروهای کانون در سال‌های گذشته و عدم جذب نیروی جایگزین است و این مسئله باعث ایجاد خلل در فعالیت‌های کانون استان به ویژه‌ی در حوزه مراکز فرهنگی و هنری شده است. در ادامه در خصوص ساختمان جلیلی مرکز شماره ۱۰ کانون و موزه‌ی کرمانشاه‌شناسی و بازسازی و تجهیز آن صحبت و گفتگو شد.

بازدید مدیر کل حوزه‌ی وزارتی آموزش و پرورش از مرکز شماره ۲ کانون کرمانشاه

حجت‌اله الماسی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های کانون کرمانشاه از زحمات مدیر و همکاران قدردانی و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه‌ی فرهنگ و ادب و هنر کودک و نوجوان بسیار تأثیرگذار عمل می‌کند و در تازه‌ترین اتفاق ما شاهد درخشش وزارت آموزش و پرورش در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با حضور انیمشین بچه‌ زرنگ و فیلم در آغوش درخت و کسب سیمرغ‌های بلورین و دیپلم‌ افتخار توسط این دو اثر تولیدی با همکاری کانون پرورش فکری بودیم و انشاالله این مسیر با قدرت تداوم داشته باشد.
در ادامه‌ی این جلسه مشکلات و مسائل مربوط به دانشگاه فرهنگیان و اداره کل نوسازی مدارس از سوی مدیران مربوطه مطرح و بر تعامل بیشتر ادارات زیرمجموعه حوزه‌ی وزارت آموزش و پرورش در استان تاکید شد.

بازدید مدیر کل حوزه‌ی وزارتی آموزش و پرورش از مرکز شماره ۲ کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =