عروسک های بلند قامت کانون پرورش کودکان و نوجوانان پیام آور بهار در شهرستان تویسرکان

در آستانه فرا رسیدن بهار و سال جدید با همت مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تویسرکان و سرکان با همکاری اداره میراث‌فرهنگی تویسرکان مراسم شادپیمایی با حضور عروسک های بلند قامت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ به همت مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تویسرکان و سرکان و با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری تویسرکان شاد پیمایی عروسک های بلند قامت و پیام آور بهار را در تویسرکان با گزارش کردند.

در این شاد پیمایی عروسک های بلند قامت با نواختن ساز و دهل در بین شهروندان تویسرکان پیام فرارسیدن فصل بهار و نزدیک شدن به سال جدید را جشن گرفتند.

در این مراسم کودکان و نوجوانان و شهروندان با عروسک های بلند قامت قاب خاطرات سال خود را به یادگار عکس گرفتند.

عروسک های بلند قامت کانون پرورش کودکان و نوجوانان پیام آور بهار در شهرستان تویسرکان

شایان ذکر است در شادپیمایی عروسک های بلند قامت اسحاق ترکاشوند رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری تویسرکان سخنرانی کوتاهی را انجام دادند و فرار رسیدن سال جدید را به حاضرین تبریک گفت و از برنامه های فرهنگی و هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تویسرکان که در ایجاد کردن شور و نشاط اجتماعی در تویسرکان الخصوص کودکان و نوجوانان تقدیر کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =