فراخوان سه مسابقه‌ی فرهنگی و هنری برای اعضاء و مربیان کانون کرمانشاه


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ فراخوانی از سوی کانون استان کرمانشاه برای اعضاء و مربیان منتشر شد.
محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و شادی برای تمامی همکاران و اعضاء کانون و خانواده‌های آنان گفت: نوروز از عیدهای باستانی و بسیار مهم برای ما ایرانیان است، چرا که آغاز سال جدید و فصل نوزایی طبیعت همزمان شده است.


زنجانی ضمن اشاره به اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این ایام گفت: فراخوان سه مسابقه‌ی فرهنگی و هنری برای شرکت اعضاء و حتی مربیان کانون در بخش‌های مختلف منتشر می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار تولیدی خود را تا ۱۳ فروردین برای واحد روابط عمومی ارسال نمایند تا بعد از تعطیلات نوروز آثار بررسی و مورد داوری قرار بگیرد.
بر این همین اساس در بخش مسابقه کارت پستال‌سازی متقاضیان می‌توانند آثار تولیدی خود را به  صورت دستی یا الکترونیکی با موضوع تبریک عید نوروز از طریق پیام‌رسان ایتا به واحد روابط عمومی ارسال نمایند. در این بخش هم اعضاء و هم مربیان می‌توانند شرکت نمایند.
همچنین در بخشی دیگر که ویژه‌ی دختران نوجوان است، شرکت‌کنندگان می‌توانند از هنر سبزه‌آرایی خود عکس گرفته و تصویرها را ارسال نمایند. مسابقه‌ی رنگ‌آمیزی تخم‌مرغ‌های هفت‌سین نیز برای اعضاء کودک در نظر گرفته شده و اعضاء کودک در مراکز کانون استان می‌توانند تصویر تخم‌مرغ‌های تزئین شده‌ی خود را ارسال نمایند.

متقاضیان در تمامی بخش‌ها تصویر آثار خود را تا تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره‌ی ۰۹۹۶۰۶۲۵۹۶۲ ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =