ویژه‌برنامه پخش زنده کانون پرورش فکری همزمان با سال نو

در آستانه سال نو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شاد اقدام به برنامه‌ریزی و پخش ویژه‌برنامه «ایران شاد» به صورت حضوری و مجازی کرده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای روزهای تحویل سال نو و با همکاری مربیان و هنرمندان اقدام به طراحی ویژه‌برنامه‌ای به‌صورت زنده و مستقیم کرده است.

این برنامه که به صورت حضوری در برج آزادی برگزار می‌شود از طریق نرم‌افزار شاد به صورت زنده در دسترس همه علاقه‌مندان به ویژه کودکان و نوجوانان خواهد بود.

در این برنامه علی فریادی و فاطمه امجدیان به عنوان میزبانان ویژه‌برنامه عید نوروز در اپلیکیشن شاد انتخاب شدند.

همچنین روح‌الله زمانی، امیر غفارمنش و ارسلان قاسمی، بازیگر و مجید افشاری، کمدین نیز از جمله میهمانان این ویژه‌برنامه خواهند بود.

ویژه‌برنامه «ایران شاد»،‌ در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند و اول فروردین‌، بصورت زنده در پیام‌رسان شاد پخش خواهد شد.

این ویژه‌برنامه که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان هنری رسانه‌ای اوج تهیه شده است، شامل بخش‌های مختلف نظیر شعبده بازی، قصه‌گویی، عروسک‌گردانی، شاهنامه‌خوانی و موسیقی زنده خواهد بود.

«ایران شاد» با حضور چهره‌های شاخص نوجوان در روزهای ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ و اول فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹ تا ۲۱ و ویژه‌برنامه لحظه سال تحویل از ساعت ۲۲ تا تحویل سال، در برج آزادی تهران ادامه خواهد داشت و کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها می‌توانند علاوه بر حضور در این ویژه‌برنامه، مراسم را به‌صورت زنده از کانال ایران شاد shad.ir/iraneshad۱۴۰۲ در پیام‌رسان شاد دنبال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =