کد خبر: 324242
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
بازدید 600
دیدار نوروزی با پدر شهیدان حاجی بابایی

مدیرکل و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حاج جلال حاجی بابایی پدرشهیدان والامقام علیرضا و سردار ابوالقاسم حاجی‌بابایی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بعدازظهر دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ مدیرکل و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان باحضور در منزل حاج جلال حاجی بابایی پدر شهیدان والامقام علیرضا و سردار ابوالقاسم حاجی‌بابایی دیدار کردند.

دیدار نوروزی با پدر شهیدان حاجی بابایی

معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان ضمن تبریک سال جدید و ماه بندگی و آزادگی ماه مبارک رمضان اشاره کرد حضور در جمع خانواده های معظم شهدا افتخاری برای ما مسئولان است و انگیزه ما را برای خدمت به جامعه مضاعف می کند. 

ابراهیمی هژیر از آثار جهاد تبیین از نگاه حضرت آقا، ایجاد گفتمان و حفظ پشتوانه اجتماعی است که این امر با زبان هنر و تلاش جهادی کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری در جهت روشنگری کودکان و نوجوانان انجام می پذیرد.

مدیرکل کانون نقش بسزای مربیان و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان که جهادی و ایثارگرانِ  را در شکل گیری کنترل خلاقیت و کشف استعداد های فرهنگی هنری و ادبی دانست.

دیدار نوروزی با پدر شهیدان حاجی بابایی

سپس حاج جلال حاجی بابایی از حضور کانون و اقشار مردمی در منزلش که همچنان یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌دارند را قابل تقدیر و نشان از مهر و عطوفت شهروندان خوب و گرامی همدان دانست.

در ادامه دکتر حمید رضا حاجی بابایی پسر حاج جلال و برادر شهیدان حاجی بابایی و نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی کانون را سنگر رشد و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان در مسیر ترقی فرهنگی و هنری دانست و اذعان داشت که همیشه از کانون‌ پرورش فکری در مجلس شورای اسلامی حمایت کرده و خواهد کرد.

در پایان کتاب خاطرات حاج جلال حاجی بابایی پدر شهیدان حاجی‌بابایی به عنوان یادبود به همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با دست حاج جلال حاجی بابایی اهدا شد.

دیدار نوروزی با پدر شهیدان حاجی بابایی

دیدار نوروزی با پدر شهیدان حاجی بابایی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =