رویکرد مشارکتی در ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی

دیدار مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با تأکید بر تعامل در حوزه فرهنگی کودکان و نوجوانان استان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون استان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از موفقیت‌های ملی و بین‌المللی کسب شده توسط اعضا و مربیان کانون استان در سال ۱۴۰۱، رویکرد کانون استان در سال جدید را ارتقاء سطح کیفی و محتوایی برنامه‌ها عنوان کرد.

زهرا آب‌سوران با تاکید بر اهمیت گسترش عدالت فرهنگی در بین کودکان و نوجوانان سراسر استان به حضور کانون در مناطق زلزله زده‌ی خوی اشاره کرد و گفت: حضور کانون در عرصه‌های جهادی همواره از راهبردهای محوری کانون استان بوده و خواهد بود.

مدیرکل کانون استان، افتتاح کتابخانه در مناطق کم‌برخوردار، مرزی و عشایری را از دیگر اقدام‌های عدالت‌محور کانون استان در سال گذشته ذکر و بر تداوم آن در سال جدید تأکید کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز در این دیدار، نقش موثر کانون را در فرهنگ، ادب و هنر حوزه کودک و نوجوان از ظرفیت‌های بسیار ارزشمند بر شمرد و انتشارات و سرگرمی‌های کانون را حاصل تفکر و مطالعات راهبردی و کارشناسی شده عنوان کرد.

رضا مهرافروز، مشارکت با کانون در مناطق محروم و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را فرصت مناسبی در گسترش همکاری‌های بین سازمانی ذکر کرد و افزود: آموزش و مهارت‌افزایی نیروی انسانی با بهره‌گیری از توانمندی مربیان کانون از دیگر برنامه‌هایی است که در دستورکار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار دارد.

بازدید از موزه کودک ارومیه، پایان‌بخش برنامه حضور مهرافروز در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بود.

رویکرد مشارکتی در ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =