کد خبر: 324294
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
دورهمی عیدانه اعضای ارشد مرکز فرهنگی هنری فین

اعضای ارشد کانون پرورش فکری مرکز فین به مناسبت آغاز سال نو و قدردانی و پاسداشت از زحمات و تلاش های مربیان در رشد و شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان آن مرکزگرد هم جمع آمدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، با آغاز سال نو و بهار طبیعت ، تعدادی از اعضای ارشد دختر و پسر مرکز فرهنگی هنری فین در منزل راضیه سلیمانی پور مربی مسئول مرکز پیشکسوت اسبق فین و مربی مسئول فعلی مرکز فراگیر بندرعباس گردهم آمدند.

اعضایی که در این دورهمی حضور داشتند از نوجوانان فعال انجمن های ادبی، هنری و فرهنگی مرکز فین بودند و در حال حاضر هر کدام در دانشگاه ها و مراکز دولتی مشغول به خدمت هستند.

در این دورهمی صمیمانه خاطره گویی از زمان گذشته و تاثیر کانون و مربیان آن در انتخاب مسیر کودکان و نوجوانان و لزوم تداوم برنامه های خوب و پویا برای نسل جدید، گفتگو پیرامون مسائل نوجوانان و اجرای سنت حسنه عید دیدنی از بزرگان و پیشکسوتان از جمله برنامه های این دورهمی بود.

یکی ازاهداف مهم این دورهمی پاسداشت مربیان تاثیرگذار مرکز فرهنگی هنری فین بود که در حال حاضر در این مرکز حضور ندارند، به همین منظور در پایان دورهمی اعضای ارشد از راضیه سلیمانی پور مسئول اسبق مرکز فین و هاجر غلام نظری مربی ادبی سابق مرکز فین قدردانی و تشکر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =