نمایش «عمو نوروز اومده» در مناطق زلزله‌زده خوی اجرا شد

نمایش «عمو نوروز اومده» در هفتمین روز از نوروز در دو نوبت صبح و عصر مهمان کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده خوی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، گروه نمایش «عمو نوروز اومده» به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی و هنرمندی نوشین سرکوبی با هدف بازیابی روحیه شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده خوی در دو روستای قوروق و گوهران به اجرای نمایش پرداخت.

این کارگردان و بازیگر تئاتر اسفند سال گذشته نمایش «عمو نوروز اومده» را برای تماشاگران کودک و نوجوان در تهران اجرا کرد. او همان زمان اعلام کرد که همزمان با اجرای این نمایش‌ها کشکولی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته است و تمام این کمک‌ها در آستانه سال نو را به کودکان زلزله‌زده خوی اختصاص می‌دهد.

در روزهای پایانی سال تمام این کمک‌ها گردآوری شد و گروه اجرایی اعلام کردند که اجرایی در خوی خواهند داشت ولی وقوع دوباره زلزله، برنامه آن‌ها را تغییر داد و آنان بهتر دیدند این برنامه را به جای اسفند ۱۴۰۱، در فروردین ۱۴۰۲ برگزار کنند.

اهدای عروسک به کودکان و نوجوانان، تکم گردانی از سوی گروه نمایش محلی و اجرای مسابقه از دیگر برنامه‌های جنبی در این دو اجرا بود.

نمایش شاد و آهنگین «عمو نوروز اومده» از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که اسفند سال گذشته در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =