نوجوانان منتخب جشنواره قصه گویی کشوری در نمایشگاه قرآن و عترت هنرنمایی می کنند

قصه گویان نوجوان برجسته و برگزیده کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان هرشب در هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان به قصه گویی می پردازند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، در این دوره از نمایشگاه قرآن و عترت قصه گویان نوجوان برگزیده کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با محتوای قرآنی و مذهبی در قالب قصه گویی هرشب برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه به اجرای قصه می پردازند .

ایمان قاسمی با قصه های " جنگ خیبر " و " گردنبند بابرکت " و  زهرا سماعی نژاد ، سارینا شیرانی تبار و حدیث زارعی با قصه " گوشواره از واقعه کربلا " از تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ تا ۲۰ فروردین از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان ، هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت واقع در کمربندی شرق اصفهان روبروی منطقه روشن دشت در سالن اصلی به اجرای قصه می پردازند .

گفتنی است آیین افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با حضور آقای مرتضوی استاندار ، مدیران کل ، مسوولین استانی و منیره جعفری سرپرست کانون استان اصفهان در تاریخ 16 فروردین ماه 1402 در محل نمایشگاه برگزار گردید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =