شعرخوانی مربی و اعضای آفرینش‌های ادبی کانون اردبیل در محفل شعر «حُسن ماه»

در گرامیداشت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی محفل شعر حُسن ماه با حضور مربی و دو عضو آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، محفل شعر «حُسن ماه»، عصر روز چهارشنبه شانزدهم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲، توسط سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل وبا همکاری شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی برگزار و مربی و دو عضو آفرینش‌های ادبی کانون اردبیل به شعرخوانی در این مراسم پرداختند.

در این مراسم که با شرکت شعرای مطرح استان و درموسسه فرهنگی و تبلیغی آیت الله مروج اردبیلی برپا شد، پری ناز ستونه مربی آفرینش‌های ادبی و اسما عالی و فاطمه شیخی اعضای نوجوان مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی یک کانون اردبیل، اشعار آییینی خود با مضامین رضوی، عاشورایی و دفاع مقدس را در حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل قرائت کردند.

گفتنی است در این آیین شاعران دعوت شده، سروده‌های خود را در وصف ائمه معصومین(ع) و موضوعات فرهنگی و اجتماعی به زبان‌های ترکی و فارسی  ارایه کرده ودر پایان از هفت شاعر نامی و پیشکسوت اردبیل، تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =