کانون پرورش فکری بستر مطمئن برای پرورش کودکان و نوجوانان است/ کانون به جامعه معرفی شود  

معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از این نهاد فرهنگی به عنوان بستری مطمئن برای حضور و پرورش  کودکان و نوجوانان یاد کرد و افزود: کانون باید بیشتر از این  به جامعه معرفی شود. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی، در دیدار با حامد فاضلی کبریا ضمن ابراز خرسندی از این نشست گفت: کانون پرورش فکری فضایی صمیمی و دوست داشتنی است که مهربانی در آن همیشه جاری است. 
عزیززاده گرجی با اشاره به نقش مهم مربیان کانون در تربیت کودکان و نوجوانان و هدایت آنان در مسیر شکوفایی و توانمندی اظهار داشت: مربیان کانون خط مقدم این نهاد مهم فرهنگی و تربیتی هستند. 

کانون پرورش فکری بستر مطمئن برای پرورش کودکان و نوجوانان است/ کانون به جامعه معرفی شود  

معاون استاندار مازندران افزود: فضای کانون بستر امن و مطمئن برای حضور و پرورش کودکان و نوجوانان است و این ظرفیت باید به جامعه معرفی شود.
فرماندار بابل ضمن تاکید بر حمایت از این دستگاه فرهنگی  برای پیش برد اهدافش تصریح داشت: شهرستان بابل ظرفیت زیادی دارد و از این ظرفیت‌ها برای رشد و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان باید بهره ببریم که  همین رشد و پرورش اساس و هدف اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محسوب می شود. 

در ابتدای این دیدار مدیرکل کانون مازندران ضمن معرفی سید مصطفی صالحیان، کارشناس فرهنگی استان به عنوان نماینده این اداره کل در شهرستان بابل به منظور توسعه ارتباط سازمانی با سایر دستگاه های همسو؛ با  ابراز خرسندی از آشنایی کامل فرماندار بابل  با کانون، حمایت فرمانداران و مسؤولان شهری از کانون را مساله مهمی برای رشد و اعتلای آن  و همچنین توسعه فرهنگی و اجتماعی یاد کرد. 
حامد فاضلی با اشاره به تولی گری کانون در حوزه کودک و نوجوان،  کیفی بخشی فعالیت های  مربوط به گروه سنی کودک ونوجوان را از اهداف مهم این نهاد فرهنگی عنوان کرد.
گفتنی است: در این دیدار معاون اداری و مالی اداره کل و مسؤولان مراکز شماره یک و دو بابل و همچنین کانون زبان شهرستان بابل نیز حضور داشتند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =