کد خبر: 324477
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
بازدید 142
فعالیت های کانون لرستان در ماه مبارک رمضان

به مناسبت ماه پر فیض رمضان، شب های قدر و شهادت مولی متقیان علی (ع) برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون استان لرستان در حال اجرا هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ در ماه پر فیض رمضان و ایام شهادت مولی متقیان علی (ع)، برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون استان لرستان در حال اجرا هستند.
محمد جواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان و تسلیت ایام شهادت مولی متقیان علی (ع)گفت: با شروع ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی به صورت مجازی و حضوری در مراکز فرهنگی هنری کانون استان لرستان برگزار شده اند.
محمدی عنوان داشت: مسابقه فرهنگی، هنری و ادبی «بهار تا بهار» توسط کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان در حال برگزاری است.
این مسابقه در محورها و قالب های: ️نقاشی با عنوان(رنگ افطار)، ️کارت پستال سازی با عنوان(بهارانه)، خوشنویسی با عنوان( رمضان ماه عبادت)، عکاسی با عنوان( سفره ساده افطاری من) و️عکس نوشت با عنوان( رمضان ونوروز) می باشندکه کودکان ونوجوانان 7 تا 17 سال دراین رشته ها آثار خود را ارائه خواهند داد.
مدیر کل کانون لرستان عنوان داشت: شرکت کنندگان آثارخود را تا هفتم اردیبهشت ماه 1402 به مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان لرستان تحویل دهند.
وی به فعالیت های مشترک همه مراکزکانون در سراسر استان اشاره کرد و گفت: فضا سازی متناسب با ماه میهمانی خدا، پادکست، ایستگاه نقاشی با عنوان رنگ ویا سفره افطار، روخوانی و جمع خوانی قرآن، کارگاه های ادبی با موضوع رمضان و روزه، معرفی شخصیت امام علی (ع) و کتاب های دینی و شب های قدر، قصه های دینی و احادیث، نمایش فیلم های دینی، کارت پستال سازی با موضوع رمضان در حال اجرا هستند.
محمدی اضافه کرد: ویژه برنامه هایی با موضوع معرفی فضیلت های شب های لیالی قدر، شهادت حضرت علی(ع)، افطار المومنین، عفاف و حجاب با دعوت از ائمه جمعه شهرستانها و بحث و گفتگو و پرسش و پاسخ در این خصوص، قصه گویی، روخوانی کتاب، نشست های تخصصی با موضوع سن تکلیف و اعمال شب های قدر در مراکز کانون سراسر استان برگزار شده اند.
محمدی به اهدای بسته های فرهنگی به موسسه های خیریه و ایتام اشاره کرد و بیان داشت: بسته های فرهنگی شامل کتاب، بازی و سرگرمی و... به موسسه های نگهداری از کودکان و نوجوانان زیر نظر بهزیستی در ایام ماه مبارک رمضان اهدا شده است.

 

فعالیت های کانون لرستان در ماه مبارک رمضان

فعالیت های کانون لرستان در ماه مبارک رمضان

فعالیت های کانون لرستان در ماه مبارک رمضان

فعالیت های کانون لرستان در ماه مبارک رمضان

فعالیت های کانون لرستان در ماه مبارک رمضان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =