عملکرد مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مبتنی بر توزیع عادلانه فرهنگی و توجه به کلیه مراکز سطح استان بخصوص شهرستان ها است

فرماندار مهران گفت:عملکرد مدیر کل کانون مبتنی بر توزیع عادلانه فرهنگی و توجه به کلیه مراکز سطح استان بخصوص مراکز فرهنگی هنری شهرستان ها است.

به گزارش روابط عمومی کانون،فرماندار مهران با همراهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ،شهردار مهران و تعدادی از مسئولین شهرستان از مرکز کانون فرهنگی هنری شهرستان مهران بازدید بعمل آورد.

علی عباس شفیعی با عنوان اینکه این بازدید با تقاضای مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به جهت پیگیری و رفع مشکلات ونواقص این مرکز صورت گرفت ، افزود: مرکز فرهنگی هنری مهران نیاز اساسی به تعمیر و تجهیز جهت استفاده قشر کودک و نوجوان دارد .

وی افزود: با توجه به اینکه مهران در اربعین حسینی  محل تردد زائرین اباعبدالله است، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مراکز فرهنگی هنری  به قشر مخاطب ضرورت دارد ولازم است به این مراکز فرهنگی توجه ویژه ای شود.

فرماندار مهران تصریح کرد: به درخواست مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در اواخر سال ۱۴۰۱ و حمایت فرمانداری شهرستان ،اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در راستای تعمیر و تجهیز کانون فرهنگی هنری شهرستان مهران در نظر گرفته شد که خوشبختانه کل این مبلغ از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تخصیص داده شد.

شفیعی اضافه کرد: در این بازدید مقرر شد ، یک باب نمازخانه برای استفاده زائرین حسینی در محوطه این مرکز احداث گردد و برای احداث این نماز خانه قرارگاه سازندگی سپاه امیرالمومنین «ع» استان ایلام بخشی از کار را برعهده دارد، بخش دیگری از تامین مصالح بر عهده شهردار مهران و یک بخش دیگر از تأمین مصالح بر عهده یکی دیگر از ادارات شهرستان مهران است.

وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین قشر مخاطب تأکید کرد و گفت:  با توجه به موقعیت استراتژیکی شهرستان مهران، ضرورت دارد فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین به فرزندان مهران در مراکز فرهنگی هنری آموزش داده شود تا کودکان و نوجوانان این شهرستان بیشتر با این فرهنگ غنی آشنا شوند .

فرماندار مهران با عنوان این مطلب که در ادوار گذشته ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، توجه خود را بر ساماندهی مراکز کانون شهر ایلام معطوف داشتند و متاسفانه توجه چندانی به مراکز شهرستان ها نداشته اند ،افزود: عملکرد خانم رستگار مبتنی بر توجه به کلیه مراکز سطح استان بخصوص شهرستان ها و توزیع عادلانه  فرهنگی در سطح استان است که این عملکرد جهت رفع کمبودهایی که در مراکز شهرستان ها وجود دارد نگاه و عملکردی خوب است.

فرماندار مهران اضافه کرد: مدیر کل کنونی کانون بخوبی پیگیر مسائل و مشکلات مراکز کانون در شهرستان ها می باشد وبا رایزنی با فرمانداران و مسئولین استانداری قدم های خوبی را در راستای رفع کمبودهای مراکز شهرستان ها بر می دارد که امیدواریم این نواقص و کمبودها در دولت سیزدهم رفع گردد، و کودکان و نوجوانان شهرستان ها نیز با برخورداری از مراکز مجهز و فعال بتوانند از خدمات فرهنگی هنری مناسب و توزیع عادلانه فرهنگی ،استفاده لازم را ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =