کد خبر: 324498
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
بازدید 173
ویژه‌برنامه «ماه مهمانی خدا» در کانون انگوت اجرا شد

ویژه‌برنامه «ماه مهمانی خدا» با حضور مدیر آموزش و پرورش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و روحانی مستقر در شهرستان انگوت روز یکشنبه بیستم فروردین ماه ۱۴۰۲ در مرکز فرهنگی و هنری کانون این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این برنامه و محفل معنوی که با شرکت بیش از۳۰ نفر از اعضا و با هدف ترویج و توسعه‌ی ارزش‌های قرآنی واسلامی اجرا شد، حجت الاسلام کاظمی، روحانی مستقر در شهرستان در باره‌ی  فضیلت و عظمت ماه مبارک رمضان، آثار و برکات روزه و اهمیت شب‌های قدر برای اعضا سخن گفته و عنوان کرد: اکنون که وارد سن نوجوانی شده ودر سن تکلیف قرار دارید، پنجره‌ای جدید به رو به زندگی برایتان باز شده است که می‌توانید با عمل به احکام شرعی، نماز خواندن، روزه گرفتن و انجام دیگر آموزه‌های دینی، به کمال و مقام قرب الهی برسید.

ویژه‌برنامه «ماه مهمانی خدا» در کانون انگوت اجرا شد

  در ادامه این مراسم مربی مسوول مرکز نیز با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان، داستانی با عنوان «کمک به فقرا» با هدف آشنایی مخاطبان با فضایل اخلاقی حضرت علی (ع) را برای قصه‌گویی کرده و سپس مطالبی را در جهت معرفی بخش‌هایی از زندگانی آن حضرت را برای حاضران ارایه کرد.

خاطر نشان می شود در پایان این برنامه مسابقه‌ی ذکر احادیث توسط حجت‌الاسلام کاظمی اجرا شد که در پایان با اهدای هدایایی از اعضای حاضر تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =