کد خبر: 324506
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴
بازدید 378
دیدار سرپرست جدید شعب بانک کشاورزی استان با مدیرکل کانون

محمدبیگی سرپرست شعب بانک کشاورزی استان طی دیداری با معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ، در روز ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ محمدبیگی سرپرست به همراه چراغی معاون اجرای شعب بانک کشاورزی استان همدان با حضور در دفتر مدیرکل کانون استان با وی به گفتگو نشست.

در ابتدای این دیدار معصومه ابراهیمی هژیر علاوه بر خوشامدگویی به میهمانان، از همکاری اداره امور شعب بانک کشاورزی با کانون در طی سال های اخیر، تشکر و ابراز امیدواری کرد این همکاری همچون گذشته ادامه داشته باشد و بانک کشاورزی به عنوان شریک فرهنگی با کانون ارتباط خود را حفظ کند..
در ادامه محمد بیگی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) انتصاب معصومه ابراهیمی هژیر را تبریک گفت.
سپس چراغی معاون اجرایی بانک کشاورزی با ارائه گزارشی پیرامون همکاری بانک کشاورزی با کانون، اذعان داشت این همکاری بازخورد بسیاری در سطح کشور داشته است.
چراغی با بیان اینکه ۲۱ خردادماه، نودمین سال تاسیس این بانک می باشد و بانک کشاورزی همچون کانون که دارای ۴۴ کتابخانه است دارای ۴۴ شعبه در سطح استان است از مدیرکل کانون خواست نسبت به اجرای برنامه ای مشترک بانک کشاورزی را یاری کنند.
مدیرکل کانون بیان کرد این سالروز، فرصت مناسبی برای همکاری دو مجموعه است و این موضوع را جهت جمع بندی نظرات کارشناسان در شورای فرهنگی اردیبهشت ماه کانون مطرح و نتیجه را اعلام می کند. 
وی هم چنین از محمد بیگی خواست بانک کشاورزی نسبت به بروز رسانی وتعمیر عابر بانک ویژه کودک و نوجوان  اقدام نمایند.
لازم به ذکر است بانک کشاورزی علاوه بر همکاری های مستمر با کانون، شریک فرهنگی دو دوره از آفرین‌واره‌ی عکس برداشت محصول در سال های گذشته بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =