شروع به کار طرح " در سایه سار نهج البلاغه "

مرکز محمد آباد باهدف آشنایی با ویژگی های شخصیتی و سیره و منش امام علی ( ع ) به عنوان کاتب وحی و قرآن ناطق طرح ، " در سایه سار نهج البلاغه " را آغاز کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، به مناسبت ماه مبارک رمضان مرکز محمد آباد باهدف آشنایی با ویژگی های شخصیتی و سیره و منش امام علی ( ع ) به عنوان کاتب وحی و قرآن ناطق ، طرح " در سایه سار نهج البلاغه " را آغاز کرد .

بی تردید نهج البلاغه پس از قرآن جامع ترین کتابی است که راهنمای انسان در تمام ابعاد زندگی به شمارمی آید و شخصیت والای معنوی و علمی امام علی ع و شناخت معرفتی از این کهکشان بزرگ عرفان و اخلاق موجب می شود در همیشه تاریخ ایشان را به عنوان یک الگو واسوه ی اخلاقی معرفی کرد .

به همین منظور و باهدف آشنایی با نهج البلاغه و به جهت تبیین و اقناع سازی اعضا ، افتتاح این طرح با حضور ۱۵۰ نفر از دانش آموزان پایه چهارم، پنجم و ششم ابتدایی دبستان اندیشه همزمان با ایام شهادت حضرت علی ( ع ) و روز نهج البلاغه آغاز گردید .

- قرائت قرآن - معرفی شخصیت امام علی (ع) به عنوان قرآن ناطق و معرفی خطبه بی الف و بی نقطه ایشان. - اجرای مسابقه با محتوای زندگی امام علی ع - معرفی کتاب " یک باغ لبخند" - قصه گویی "دختر خرما فروش " - سرود "ساقی کوثر" - دکلمه" نغمه یاعلی" - معرفی نهج البلاغه - جدول با رمز" برادر قرآن " - توزیع بسته ی فرهنگی " انس با خدا در ماه دعا" - قرائت مناجات امام علی ع از برنامه های این روز به یاد ماندنی و معنوی در مرکز بود .

شایان ذکر است این طرح قرار است در همه مراکز کانون استان اصفهان به اجرا در آید .

شروع به کار طرح " در سایه سار نهج البلاغه "

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =