کد خبر: 324535
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
بازدید 205
"بهشتیان کوچک" در مراکز فرهنگی هنری شماره یک ملایر و قهاوند

مراسم بهشتیان کوچک ویژه ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره یک ملایر و قهاوند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان مراسم "بهشتیان کوچک" با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره یک ملایر و قهاوند با حضور اعضا مراکز برگزار شد. 

مرکز فرهنگی هنری شماره یک ملایر

با اجرای برنامه هایی از قبیل: قصه گویی برگرفته از داستان های قرآنی، روخوانی قران، بحث آزاد با موضوع فواید روزه و روزه داری میزبان اعضا مرکز بود که در پایان از اعضا با بسته های نذری پذیرایی به عمل آمد.

"بهشتیان کوچک" در مراکز فرهنگی هنری شماره یک ملایر و قهاوند

مرکز فرهنگی هنری کانون قهاوند نیز به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام برنامه سوگواره خوانی و قصه گویی پیرامون شهادت حضرت علی(ع) با حضور سرهنگ محمد محسنلو فرمانده ناحیه مقاومت شهر قهاوند برگزار کرد.

در این مراسم سرهنگ محسنلو ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام از کرامات و بخشندگی امام علی علیه السلام برای اعضا مطالبی را عنوان کرد.

سپس مهدی طراوتی مربی ادبی مرکز کارگاه سوگواره خوانی و شعر خوانی به همین مناسبت برای اعضا شرکت کننده برپا کرد.

در ادامه برنامه میثم قاضی خانی مربی مسئول مرکز به اجرای چند قصه پرداخت.

"بهشتیان کوچک" در مراکز فرهنگی هنری شماره یک ملایر و قهاوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =