کد خبر: 324660
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
بازدید 205
گاهی اسم‌ها شخصیت‌ها را می‌سازند و گاهی شخصیت‌ها اسم ها را

انجمن نویسندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور کارشناس آفرینش های ادبی و مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه همدان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انجمن نویسندگان نوجوان کانون استان همدان در تاریخ ۲۷ فروردین ماه روز یک‌شنبه در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ همدان با حضور اعضا و محمد تقی توکلی کارشناس آفرینش‌های ادبی و  معصومه کریمی مربی ادبی مرکز برگزار شد.

در این برنامه ژینا نظری-فاطمه حنیفه-فرناز حمزه پناه-یاسمین زهرا شکل آبادی از اعضای انجمن آثار خود را خوانش کردند، که از این آثار سه داستان اجتماعی و یک داستان مربوط به جشنواره خاتم بود. 

سپس معصومه کریمی مربی ادبی در مورد سوژه یابی مناسب-زبان مناسب، صحبت کردند و در تکمیل سخنان مربی ادبی، محمد تقی توکلی کارشناس آفزایش‌های ادبی نیز، اسم، و شخصیت‌های داستان را مکمل یکدیگر دانست و افزود با مطالعه، و تفکر خلاق، می‌توان به یک سبک و ثبات نوشتاری رسید، که جهت حرکت، و پویایی نویسنده را تقویت کرد.

گاهی اسم‌ها شخصیت‌ها را می‌سازند و گاهی شخصیت‌ها اسم ها را

 همچنین مقرر شد انجمن ماه اردیبهشت با تعداد بیشتری از اعضا با آثار بیشتری برگزار گردد.

شایان ذکر است این انجمن از ساعت ۱۶ لغایت ۱۷٫۲۰ با حضور ۱۶ نفر از اعضا در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =