همیاری و همبستگی کانون و آموزش و پرورش برای بهینه سازی برنامه های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان قم، نشست آغاز سال جدید مجمع آموزش پرورش استان قم با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس، مدیرکل و اعضای شورای معاونین، روسای ادارات، نواحی، شهرستان‌ها و مناطق آموزش پرورش استان قم در تالار آموزش مرکز رفاهی فرهنگیان برگزار شد.

در این نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با ارائه گزارش عملکرد کانون در سال ۱۴۰۱ به بیان دستاوردهای نرم افزای و سخت افزاری کانون در سالی که گذشت پرداخت و  اهداف و برنامه‌های کانون در سال ۱۴۰۲ را شرح داد. محمد غفاری با تاکید بر ضرورت تقویت بیشتر خانواده آموزش و پرورش در حمایت و اطلاع رسانی فعالیت‌های یکدیگر، به بیان خلاصه‌ای از برنامه‌ریزی‌های کانون برای شروع فصل تابستان و طرح‌های اوقات فراغت پرداخت و از همه ارکان آموزش و پرورش استان برای بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها دعوت به همیاری کرد.

همیاری و همبستگی کانون و آموزش و پرورش برای بهینه سازی برنامه های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان

غفاری از تداوم اجرای برنامه‌ها در شهرستان‌ها و بخش‌ها، مناطق روستایی و مناطق محروم قم خبر داد و از مدیران شهرستان‌ها زمینه سازی و هماهنگی امور برای حضور کانون را طلب کرد. در پایان این نشست دکتر رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم کانون پرورش فکری را مکمل فعالیت‌های آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش دانست و بر تقویت همکاری‌ با کانون استان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =