اولین جلسه شورای اداری کانون هرمزگان در سال ۱۴۰۲

اولین جلسه شورای اداری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و اجرایی و جمعی از کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری  کودکان ونوجوانان اولین جلسه شورای اداری استان تشکیل شد.

در ابتدای جلسه گزارشی از عملکرد کانون پرورش فکری استان در سال گذشته برای کارکنان ارائه شد.

در این جلسه پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات گفت: از لحاظ کاری سال ۱۴۰۱ سالی بود، که از دوران سخت و محدودیت های کرونا گذر کردیم و کم کم وارد فضای پساکرونا شدیم و علی رغم حجم کاری ,  زیاد شاهد تلاش وکوشش و حمایت همه همکاران بودیم.

وی افزود :ما در سال ۱۴۰۱ رشد چشمگیری در بخش های مختلف داشتیم ولی لازم است همچنان تلاش کنیم تا شرایطی فراهیم کنیم که کلیه کودکان و نوجوانان در سراسر استان بتوانند ازظرفیت ها،امکانات و فعالیت های کان بهره مند شوند.

وی با اشاره به تهیه سند راهبردی کانون پرورش فکری استان که برگرفته از سند مهندسی استان و گام دوم انقلاب وسند تحول به برنامه ریزی و توجه به عملکرد روزانه به صحبت های ریاست  جمهوری در ابتدای سال که اولویت اول در خدمت به مردم را پیگیری عنوان کردند گفت:ضرورت دارد همه واحد های کارشناسی پیگیری را اولویت سال ۱۴۰۲ را قرار دهند و همه مسایل را تا حصول نتیجه پیگیری کنند، قطعا پرونده ای که نیمه تمام بماند مانع درست انجام دادن بقیه کارها می شود،واحد های کارشناسی  بتوانند به خوبی از مراکز کانون سراسر استان پشتیبانی کنند.

پشتکوهی ضمن بیان سیاست های کلی دولت و مدیرعامل محترم کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان عنوان کرد: با توصیه به  بخش های مختلف واحدها به هدف گزاری واحد مالی رشد تخصیص اعتبار ، رشد عضویت و امانت کتاب و فعالیت ها نسبت به سال گذشته در واحد فرهنگی، چاپ آثار اعضا در واحد ادبی ودر واحد روابط عمومی  توجه بیشتر رسانه ها به حوزه کودک و نوجوان  و مشارکت اعضای نوجوان فعال  در حوزه رسانه اشاره کرد.

پشتکوهی ضمن قدردانی از مسئول حراست استان در حوزه عملکرد عفاف و حجاب گفت: در سال گذشته با همت و همکاری مسئول حراست استان در حوزه های عفاف و حجاب عملکرد خوبی داشتیم و از این پس نیز همه مراکز باید در این حوزه همکاری لازم را داشته باشند.

نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی استان ضمن قدردانی از همه واحد ها به نکاتی چون زیبا سازی فضای کاری، مطالعه در حیطه تخصص و مراقبت از اموال سازمان اشاره کردند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =