آغاز مهرواره استانی " طوفان دلنشین " در  کانون خراسان جنوبی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی به منظور آشنایی بیشتر نسل امروز با واقعه ی شکست آمریکا در صحرای طبس، مهرواره ی استانی فرهنگی، هنری، ادبی « طوفان دلنشین» را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، در آستانه پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس ، مهرواره استانی " طوفان دلنشین" با هدف تبیین چهره واقعی نظام حقوق بشری آمریکا و افشای ماهیت آن، تعمیق باورهای دینی و گسترش فعالیت های فرهنگی ،مذهبی کودکان و نوجوانان ، آشنایی با تاریخ معاصر ایران  ویژه تمامی کودکان و نوجوانان و دانش آموزان مدارس  9 تا 18 سال برگزار  می شود. 
بر همین اساس کودکان و نوجوانان  می توانند با مطالعه کتاب "شکست طبس" از مجموعه انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مراجعه به سایت کانون استان  به آدرس: (https://khorasanj.kpf.ir)  ، انتخاب منوی آزمون ، فایل pdf    کتاب را دریافت و پس از مطالعه پاسخنامه را تکمیل  و در این مهرواره شرکت نمایند.  
همچنین در بخش ادبی شرکت کنندگان می توانند آثار خود در قالب شعر و داستان به پیام رسان سروش به شماره همراه 09960625978  ارسال  و علاقه مندان به شرکت در بخش نقاشی می بایست اصل آثار خود را حداقل در قطع a4  و حداکثر در قطع  a3  به  آدرس شهرستان طبس ، خیابان کوهستان مرکز فرهنگی شماره 2 طبس دبیرخانه ارسال نمایند. 
امداد فرشته ها، شن ها، ماموران خدا، ناکامی آمریکا، رد پای خدا ، هواپیمای سوخته، رستاخیز شن ها از جمله موضوعات این مهرواره به شمار می رود و مهلت ارسال آثار تا 4 خرداد ماه 1402 تعیین شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =