نشست صمیمی مدیر عامل کانون با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

در طی دیداری معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در روز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ به دعوت دکتر حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نشست صمیمی با معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در دفتر مدیرکل آفرینش های فرهنگی به گفتگو نشستند.

در این دیدار ابراهیمی هژیر گزارشی از برنامه های پیش رو کانون استان همدان در سال ۱۴۰۲ ارائه داد و پیشنهادات خود را در خصوص حوزه های فرهنگی و هنری کانون استان بیان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان سپس به مسایل و مشکلات کانون استان در زمینه نیروی انسانی، منابع و تجهیزات را مطرح کرد.

در ادامه دکتر حامد علامتی نیز ضمن خوش آمدگویی به ابراهیمی هژیر و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بیان کردند خود و معاونین کانون تمام تلاش خود را تا زمانی که درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشغول انجام وظیفه هستند انجام خواهند تا به مسائل و مشکلات کارکنان و مربیان بپردازند و در رفع آنها از هیچ تلاشی دست بر نمیدارند.

نشست صمیمی مدیر عامل کانون با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

علامتی افزود به دنبال این هستیم در جهت تسهیل امور سفری ۳ روزه به استان همدان داشته باشند.

که در برنامه سفری ایشان و معاونین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید از کلیه مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان در روز اول داشته باشند، سپس در روز دوم به واکاوی مسائل مراکز پرداخته می شود و در روز پایانی طی جلساتی در جهت سیاست ها و برنامه های کانون استان همدان و فعالین حوزه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان برگزار خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =