۳ عنوان برگزیده و تقدیری مسابقه بین‌المللی نقاشی« پوپک » به آذربایجان‌غربی رسید

آیین پایانی دومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان موسوم به «پوپک» در روز ششم اردیبهشت ماه همزمان با پنجمین روز از هفته فرهنگی اصفهان با درخشش کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، دومین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان (پوپک)، با ریاست علی قاسم‌زاده‌ شهردار اصفهان و دبیری مجتبی شاهمرادی‌ معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ویژه کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال در سینما فلسطین اصفهان با موضوع "شغل‌های شهر من" برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مسابقه که آثار کودکان و نوجوانان ۱۶ کشور خارجی نیز  در آن رقابت داشتند از دی‌ماه سال گذشته تا فروردین سال ۱۴۰۲ فرصت داشتند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر این اساس و با اعلام آراء داوران جشنواره، حنانه عشقی ۱۳ ساله از کانون چالدران، عنوان برگزیده و امیرحسین مولایی ۷ ساله از کانون تازه‌شهر و آنیتا بالنور ۱۳ ساله از مرکز شماره یک کانون مهاباد، عنوان شایسته تقدیر این جشنواره را کسب کردند.

در پایان مراسم از برگزیدگان دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودک و نوجوان تقدیر  و از کتاب مجموعه آثار ارسالی به جشنواره شامل ۳۰۰ اثر برتر به همراه پوستر مسابقه سال آینده رونمایی شد.

۳ عنوان برگزیده مسابقه بین‌المللی نقاشی« پوپک » به آذربایجان‌غربی رسید

۳ عنوان برگزیده مسابقه بین‌المللی نقاشی« پوپک » به آذربایجان‌غربی رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =