کد خبر: 324981
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
اجرای برنامه‌های متنوع ازسوی کانون در هفته فرهنگی اصفهان

همزمان با هفته فرهنگی اصفهان مراکز کانون پرورش فکری در استان اصفهان برنامه‌های متنوعی برگزار کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دومین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان (پوپک)، با ریاست علی قاسم‌زاده‌، شهردار اصفهان و دبیری مجتبی شاهمرادی‌، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ویژه کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال با موضوع «شغل‌های شهر من» برگزار شد.

در این مسابقه یازده عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار شدند.

«همایش سفال» نیز به همت کارشناسان هنری کانون اصفهان با هدایت مربیان هنری کانون و با حضور اعضای نوجوان در باغ غدیر برگزار شد.

در این همایش اعضای کانون با راهنمایی مربیان هنری خود شخصیت‌ها و مشاهیر را با کمک هنر سفال معرفی کردند.

اجرای برنامه‌های متنوع ازسوی کانون در هفته فرهنگی اصفهان

همچنین به منظور معرفی اساتید و مشاهیر شهر اصفهان، مختصری از زندگی‌نامه سیدحسن کسایی استاد موسیقی ایران در قالب قصه نمایش از سوی مربیان خلاق کانون با شیوه‌ای نوآورانه بیان شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

ندا احمدی مربی کانون اصفهان نیز در قالب یک مسابقه به معرفی شهر اصفهان برای بچه‌ها پرداخت.

اجرای برنامه‌های متنوع ازسوی کانون در هفته فرهنگی اصفهان

در برنامه‌ای دیگر برای پاسداشت مقام شامخ شهیدان و معرفی شهدا به مردم، به ویژه قشر نوجوان و جوان، در کنار تربت پاک شهید عبدالرسول زرین معروف به «گردان تک نفره» زندگی‌نامه این شهید عزیز در قالب پرده‌خوانی از سوی دلارام امین‌پور عضو نوجوان مرکز شماره ۹ کانون اصفهان اجرا شد و مورد استقبال مردم در گلستان شهدای اصفهان قرار گرفت.

شهید عبدالرسول زرین با تفنگ دوربین‌دار در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تعداد زیادی از افسران و نیروهای ارتش بعث عراق را هدف قرار داده تا آنجا که لقب «گردان تک نفره» را گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =