کد خبر: 324986
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
دورهمی اعضای مکاتبه ای مرکز آفرینش های ادبی استان کردستان

بخش مکاتبه ای مرکز آفرینش های ادبی استان کردستان 40 نفر از کودکان و نوجوانانی که عضو فعال آفرینش های ادبی بودند را دعوت کرد تا هم از نزدیک با دیگر فعالیت های کانون پرورش فکری آشنا شوند و هم این بار نامه های خودشان را با خود همراه ببرند و صبح یک روز اردیبهشتی را معطر به عطر حضورشان گردانند .

نامه نزد ایرانیان از اهمیت بالایی بر خوردار است تا جائیکه  برای آموزش هم از نامه استفاده کرده اند .آفرینشهای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم از این قائده مستثنی نبوده و برنامه های مدونی  برای کودکان و نوجوانان در جای جای ایران تدارک دیده است . و این آموزش ها را تا دوردست ترین نقاط ایران گسترده است . استان کردستان هم دارای  سه واحد سیار در  سراسر استان است که به آفرینش های ادبی یاری می رسانند و امانت دار نامه های  اعضای کودک و نوجوان در دور ترین نقاط استان هستند .  علاوه بر این بخش مکاتبه ای با ایجاد پل ارتباطی و دسترسی به مناطق منفصل شهری تمام تلاش خود را کرده است که  کودکان و نوجوانان را با کانون ، فعالیت ها و به ویژه بخش مکاتبه ای آشنا سازد. ارتباط  این کودکان و نوجوان با مرکز آفرینش های ادبی مستمر و فعال است.

بخش مکاتبه ای مرکز آفرینش های ادبی استان کردستان 40 نفر از کودکان و نوجوانانی که عضو فعال آفرینش های  ادبی  بودند را دعوت کرد تا هم از نزدیک با دیگر فعالیت های  کانون پرورش فکری آشنا شوند و هم این بار نامه های خودشان را با خود همراه ببرند و صبح یک روز اردیبهشتی را  معطر به عطر حضورشان گردانند . 

این اردو و نشست اعضای مکاتبه ای با هدف ایجاد ارتباط نزدیک و صمیمی بین اعضا ،  انگیزه بخشی و تلاش در جذب و نگهداری اعضای فعال برگزار گردید.

اعضای حاضر در نشست یکدیگر را به شعر خوانی و اثرخوانی دعوت کردند. با اجرای طرح جشن سبز درخت برای درختان بهاری نامه ای نوشتند و نامه هایشان را به درختان هدیه کردند.

دورهمی صمیمانه همراه با غذاهای محلی و نمایش فیلم از دیگر فعالیت های اجرا شده در این نشست بود.

لازم به ذکر است کلیه ی مکاتبات عضو و مربی در مرکز آفرینش های ادبی مستند سازی می شود و آثار اعضای  این بخش  به طور دوره ای در نشریات محلی استان به چاپ می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =