موفقیت کودکان تبریزی در دومین دوره نقاشی جشنواره بین‌المللی نقاشی پوپک اصفهان

با اعلام نتایج دومین دوره نقاشی جشنواره بین‌المللی نقاشی پوپک اصفهان 4 کودک تبریزی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، ۴ هزار کودک از گوشه گوشه ایران و جهان برای شرکت در این جشنواره نقاشی کشیدند تا بگویند شغل‌هایی که برای خود متصور هستند خیلی نزدیک به شغل‌هایی است که آنها برای آینده خود تصور می‌کنند. این جشنواره در رده‌های سنی ۴ تا ۷ سال، ۷ تا ۹ سال، ۱۱ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال برگزار شد و در مجموع ۴۰۶٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

شرکت کنندگان این جشنواره از ۲۸ استان ایران و ۱۶ کشور خارجی از جمله روسیه، بلاروس، ترکیه، ترکمنستان، تاجیکستان، گرجستان، اوکراین، کره جنوبی، فلیپین و ونزوئلا بودند که در این بین ارمنستان با ۱۷۵ اثر و پس از آن روسیه و بلاروس بیشترین مشارکت را داشتند. با انتخاب هیئت داوران از بین ۵۰۰ اثر راه یافته به مرحله نهایی این مسابقه ۱۲ اثر در ۴ رده سنی برگزیده شدند و همچنین ۲٠ اثر شایسته تقدیر شناخته شدند. مهمانانی از کشور ارمنستان از جمله سرکنسول روسیه در ایران و رایزن فرهنگی سفارت ارمنستان در این مراسم حضور داشتند.

با اعلام نتایج این دوره از جشنواره " ماهنی مینقی-5 ساله" در بخش 4 الی 6 سال  و " آوین نمکی -7 ساله "  و در بخش 7 تا 9 سال به عنوان برگزیده معرفی و همچنین " فاطمه علی پور -5 ساله " در بخش 4 الی 6 سال  و "السا نگاه داری -8ساله از" در بخش 7 تا 9 سال شایسته تقدیر معرفی شدند.

دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان (پوپک) با موضوع «شغل‌های شهر من» ویژه کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال سراسر ایران و جهان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =